منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سریال امباپه در شنبه هفته گذشته با یک چرخش جدید مواجه شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
درگیری و ترک زمین در بازی دوستانه استقلال!
دروازه‌بان مس رفسنجان نسبت به حضور برخی افراد حاضر و منتسب به تیم هوادار که با سر و صدای خود بازیکنان این تیم را تحریک می‌کردند، معترض شد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان تاکید دارد که تیمش به یک بازیکن شماره 9 تمام عیار نیاز دارد.
منابع محلی از درگیری مسلحانه در اردوگاه عین الحلوه در شهر صیدای لبنان خبر می‌دهند.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
با توجه به شدت درگیری ماموران حاضر در محل با دستور مقام قضائی تعداد سه نفر از درگیر شوندگان را دستگیر و در این نزاع تعداد دو نفر از عوامل درگیری به قتل و تعداد هشت نفرزخمی شده که به بیمارستان منتقل شدند.
امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، قصد دارد بار دیگر به پرونده کیلیان امباپه و پاری سن ژرمن ورود کند.
شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا که کنترل مناطق شرقی و شمال‌شرقی سوریه را در اختیار دارند به‌‍شدت با هم درگیر شدند و در نتیجه این درگیری‌ها چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.
رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.
منابع محلی در کرانه باختری از یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین برای بازداشت یک جوان فلسطینی، خبر دادند که با مقابله رزمندگان مقاومت مواجه شده است.
منابع فلسطینی از درگیری شدید رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی در این درگیری ها خبر دادند.
منابع فلسطینی از درگیری های شدیدی خبر دادند که هم اکنون در بخش قدیمی نابلس میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست جریان دارد.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری بین رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان اشغالگر در شهر جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از درگیری رزمندگان مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در منطقه جبع واقع در جنوب جنین در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی و درگیری مسلحانه رزمندگان مقاومت با نظامیان اشغالگر در قدس اشغالی خبر دادند.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
بررسی اولیه حاکی از این بود که به دنبال وقوع یک تصادف جزئی بین دو خودرو، درگیری لفظی بین رانندگان ایجاد می‌شود که با بالا گرفتن درگیری راننده یکی از خودروها پیاده می شود و در این حین راننده ۲۰۶ اقدام به زیر گرفتن او می کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ