منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
روزنامه اطلاعات ۲۲ تیر ۱۳۴۲ در خبری نوشت که این جوان در میدان بار دو نفر را باچاقو زخمی کرده و در حالی که نعره‌هایی شبیه تارزان می‌کشید.
منابع عبری زبان از انجام عملیات مقاومتی در سلفیت در کرانه باختری خبر دادند.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
در یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری،یک جوان فلسطینی در طولکرم زخمی و چند جوان دیگر در الخلیل بازداشت شدند و محاصره شهرک المغیر در رام الله برای هفتمین روز ادامه یافت.
با بازداشت وزیر خارجه سابق پاکستان و شماری از اعضای ارشد حزب تحت ریاست عمران خان، خبرگزاری‌ها از کشته شدن هشت نفر و زخمی شدن دست‌کم ۲۲۰ نفر در اعتراضات پاکستان خبر دادند.
نظامیان صهیونیست امروز به مناطق مختلف کرانه‌باختری یورش برده و علاوه بر شهادت دو جوان فلسطینی در جنین، شماری دیگر را نیز بازداشت کردند.
در نتیجه یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری، ۴ فلسطینی مجروح و یک فلسطینی دیگر بازداشت شد.
در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است. سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه داماد، برادرزن وی بازداشت شد.
همزمان با مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به اردوگاهی در شرق طولکرم در کرانه باختری، دو فلسطینی زخمی و شماری نیز بازداشت شدند.
منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین و بازداشت دو فلسطینی در جریان این یورش خبر می‌دهند.
وزیر کشور فرانسه تظاهرات دیروز را «پنج‌شنبه سیاه» توصیف و اعلام کرد در این ناآرامی‌ها شماری از نیروهای امنیتی زخمی و صدها نفر از معترضان هم بازداشت شدند.
مأموران در نخستین گام با رصد دوربین‌های مداربسته پلاک خودرو را پیدا کرده و مشخص شد متعلق به زنی میانسال است. اما وقتی به اداره پلیس احضار شد گفت: روز حادثه خودرو در اختیار پسرم بوده است. به این ترتیب پسر وی بازداشت شد و در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه از محله مان رد می‌شدم که دوستم کریم را دیدم. او قبلاً در یک درگیری زخمی شده بود و چند هفته‌ای در بیمارستان بود.
کمیته اسرای فلسطین اعلام کرد که ۶ نفر از فلسطینیان در یورش نظامیان صهیونیست به شهر اریحا در کرانه باختری بازداشت شدند.
سخنگوی دولت موقت طالبان در افغانستان از انجام یک عملیات امنیتی از سوی این گروه در کابل خبر داد که طی آن ۷ تروریست داعشی کشته و ۹ تَن هم بازداشت شدند.
دلیری با اشاره به اینکه علت قتل اختلافات مالی بوده، گفت: علاوه بر قتل جوان ۲۶ ساله، دو نفر دیگر نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.
در جریان برگزاری آتش‌ بازی سال نو میلادی، در ایتالیا ۱۸۰ نفر زخمی شدند؛ این در حالیست که در رویداد مشابه در کشور هلند، ده‌ ها نفر بازداشت شدند.
پلیس فرانسه از تیراندازی یک فرد مسلح ناشناس به سوی مردم در شهر پاریس خبر داد که در نتیجه آن یک نفر کشته و ۵ نفر دیگر زخمی شده اند.
پلیس فرانسه از تیراندازی یک فرد مسلح ناشناس به سوی مردم در شهر پاریس خبر داد که در نتیجه آن یک نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شده اند.
در یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی نابلس در کرانه باختری یک جوان فلسطینی زخمی و جوان دیگر بازداشت شد.
نظامیان صهیونیست با یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
یکی از نگرانی‌های تحلیلگران سیاسی و دلسوزان کشور در خصوص ناآرامی‌های اخیر، میزان خشونتی است که مشاهده می‌شود. در این حوادث تاکنون ده‌ها نفر کشته و زخمی و هزاران نیز بازداشت شده‌اند.
در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دو فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۱ نفر دیگر زخمی شدند، همچنین نظامیان صهیونیست یک فلسطینی را بازداشت و با خود به خارج از این اردوگاه منتقل کردند.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ