شنیده می شود شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز تصمیم گرفته است پیش از بازی با پرسپولیس از یحیی گل محمدی رخصت بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرشاد محمدی مرام تصمیم گرفته تا دیگر در صداوسیما گزارش نکند.
مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.
به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) مراسم عزاداری و سوگواری جامعه ورزشی فوتبال تبریز با عنوان «سوگ عاشقان» در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) برگزار شد.
کشتی لوچو ورزش سنّتی و باستانی استان مازندران است که به ورزش پهلوانی لوچو نیز شهرت دارد و از دوران بسیار دور، جایگاهش را در فرهنگ و باور‌های ارزشی مردم مازندران تثبیت کرده است. در این کشتی هر یک از طرفین می‌کوشد تا یک یا چند نقطه از بدن حریف را به زمین بزنند. کشتی‌گیری که در خطر می‌افتد می‌تواند با زدن کف دو دست به هم از ادامه مسابقه خودداری نماید، اما حق خارج شدن از زمین را ندارد.
هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید در صحبت با ساکت الهامی متوجه معرفت و شخصیت بالای او شده است.
زورخانه‌ها همیشه پاتوق جوانمردان و لوطی‌ها بوده‌اند و گاهی آنجا درس مرام و مسلک پهلوانی از پرورش جسم هم پیشی می‌گرفت.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتار‌های انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
رئیس فدراسیونی که نام رشته‌اش یادآور «اخلاق» و «مرام پهلوانی» و «رفتارهای انسانی» است، نتوانسته همانقدر که در ساخت و ساز فیزیکی فدراسیون پیشرفت کرده، در ساخت و ساز «خودش» پیشرفت کند.
مراسم تشییع و خاکسپاری پهلوان خلیل عقاب، با حضور هادی چوپان برگزار شد.
حسین غرقی ادامه داد: منتظر آمدن فرزندان پهلوان از خارج کشور هستیم تا مراسم تشییع را دوشنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ملوان به تمجید از نمایش صنعت نفت آبادان پرداخت.
فراموش نکنیم که فرهنگ پهلوانی یکی از داشته‌های منحصر به فرد ورزش ما در جهان است و صیانت از آن وظیفه تک تک ماست، ولی با راهی که در پیش گرفته شده، کم کم باید منتظر انقراض آن باشیم، زیرا رابطه تعریف شده‌ای بین مردم و پهلوان کشور وجود ندارد و جایگاه اجتماعی خاصی در جامعه برای پهلوان کشور در این روز‌ها متصور نیست.
مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» با موضوع خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی امروز سه شنبه به میزبانی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه عهد می‌بندم آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش شهروندانی کنم که یا هم کیشان من هستند و یا هم نوعان من، گفت: آسایش و آرامش مهمترین حق همه شهروندان با هر گرایش و مرام است.
وزیر ورزش و جوانان در پیامی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی  و مرام پهلوانی در عرصه‌ ورزش، یاد جهان پهلوان غلامرضا تختی را گرامی‌ داشت.
مهدی تارتار می‌گوید یکی از تیمهای لیگ برتری 40 میلیارد به بازیکنش پیشنهاد داده و 7 میلیارد هم جداگانه برای مدیربرنامه او در نظر گرفته است.
کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین دیدار آرژانتین - کرواسی درخواست کرد که این جایزه به یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش اهدا شود.
در پانزدهمین روز رقابت‌های جام جهانی و با آغاز مرحله‌ حذفی دو مسابقه در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.
ایران امروز به شدت نیازمند تقویت مرام و منش گفت‌وگویی در تمامی سطوح است. فضا‌های عمومی و خصوصی زندگی ایرانیان تحت تأثیر فضای چالشی حوزۀ سیاست، به شدت مقابله‌جویانه و نزاع‌طلبانه است و به همین جهت ایران امروز نیازمند قرار گرفتن در مسیری است که همه به زیستن با دیگران با همه تمایزات و تفاوت‌هایشان روی آورند.
مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در منطقه ۱۲ برگزار شد.
در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه "جهان‌پهلوان"، علی‌اکبر حیدری خاطره جالبی از مرحوم تختی بیان کرد.
امروز پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی که در تقویم رسمی ایران، روز کشتی نامگذاری شده و هر سال با برگزاری مراسم مختلفی با حضور اهالی این رشته همراه است.
وزیر خارجه در توییتی از جایگاه و فعالیت‌های سردار همدانی در حفاظت از امنیت و اقتدار ایران قدردانی کرد.
استوار یکم " محمد احمدی" و سروان " مظفر مرشدی مرام" از کارکنان نیروی انتظامی دلیجان در این تعقیب و گریز براثر سانحه به شهادت می رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ