مراسم رونمایی از کتاب «سلام پهلوان» با موضوع خصایص پهلوانی، جوانمردی و خاطرات ورزشی شهید قاسم سلیمانی امروز سه شنبه به میزبانی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کتاب «رؤیای سفر، ایتالیا» به عنوان دومین جلد از مجموعه کتاب‌های راهنمای سفر در ۴۸۰ صفحه با همکاری انتشارات نوسده منتشر شد.
کتاب تلویزیون، اقتصاد، ورزش با قلم دو چهره تلویزیونی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به رونمایی از ۷ کتاب ویژه سلامت در اربعین گفت: ارائه خدمات سلامت در بالاترین سطوح از اهداف برگزاری کنگره سلامت در اربعین است.
کتاب «۱۰۰ اثر ایران در موزه‌های جهان» عنوان پنجمین جلد از مجموعه «ایران ۱۰۰۱» است که در تیرماه به نویسندگی سحر امینی در ۲۴۷ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شده است.
کتاب «سرگذشت ایران در ۱۰۰ محوطه باستانی» به عنوان چهارمین جلد از مجموعه‌ «ایران ۱۰۰۱» در ۳۰۵ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شد.
به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام کتاب «یک دشت سیب سرخ» رونمایی شد.
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه کتاب باید به سهولت به دست همه برسد، گفت: با توجه به امکانات کشور و تدابیری که اندیشیده شده، ناشران به زودی خبرهای خوشی در این خصوص خواهند شنید.
اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در تالیف کتاب های درسی باید به امر بسترسازی برای پاسخگویی به شبهات دانش آموزان توجه ویژه ای شود.
روزنامه جوان نوشت: ثابتی که خود از ارکان برپادارنده رژیم شاه با اتکا بر نظامی پلیسی بود، اکنون بعد از گذشت سال‌ها از مرگ شاه، منتقد شاه شده و در صفحه ۵۹۱ کتاب «در دامگه حادثه» گفته است «شاه بیش‌تر به تملق و چاپلوسی و دستبوسی اهمیت می‌داد تا سلامت نفس افراد؛ در حالی که همین افراد به فساد و مال‌اندوزی آلوده بودند.
در یک همکاری بین‌المللی به سردبیری دکتر هرمزی‌نژاد استاد دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف کتابی با عنوان «نانوذرات طلا و نقره: سنتز و کاربردها» در انتشارات الزویر (Elsevier) به چاپ رسید.
وزیر بهداشت، با تاکید بر اهمیت اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامت جامعه، به وزیر آموزش و پرورش پیشنهاد داد تا زنگ سلامت و کتاب درسی سلامت برای دانش آموزان در نظر گرفته شود.
اولین کتاب سرگرمی چندرسانه‌ای حوزه کودک با عنوان «پویش سلام حاج قاسم» با محوریت موضوعی شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ویژه تمامی کودکان کشور منتشر شد
کتاب «رسانه انقلاب» به قلم مدیرمسئول روزنامه جوان روانه بازار نشر شد.
رئیس کمیته امداد گفت: بیان خاطرات مرحوم شمقدری که در کتاب «متولد چهل و دو» به چاپ رسیده در واقع ادای دین به انقلاب و شخصیت‌های انقلابی است.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقای فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه‌ساز هدایت انسان و ارتقافرهنگ نسل ها و عصر هاست.
رئیس‌جمهور گفت: کتاب زمینه ساز هدایت انسان و ارتقاع فرهنگ نسل ها و عصر هاست.
کتاب قشون تا صف صبح امروز با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
کتاب «ورزش و تربیت بدنی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر حجت الاسلام محمد سحرخوان در ۷۵ صفحه روانه بازار نشر شد.
در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: مهدی مهدوی کیا هیچ گونه استعفایی نداده و همچنان سرمربی تیم امید ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ