به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) مراسم عزاداری و سوگواری جامعه ورزشی فوتبال تبریز با عنوان «سوگ عاشقان» در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
مراسم عزاداری شام غریبان با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان‌علیه‌السلام و یاران باوفایش در حسینیه امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
مدیرعامل پرسپوليس در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور یافت و با اسطوره این باشگاه نیز دیدار کرد.
چندین صدای ضبط شده به دوره ناصری و مظفرالدین شاه منسوب هستند که نوحه «جبریٔیل» هم از آن جمله است. شعر نوحه «جبریٔیل» منسوب به ناصرالدین شاه قاجار بوده و خواننده آن نامشخص است.
مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران سید و سالار شهیدان علیه‌السلام، امشب (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان به همراه رییس فدراسیون در اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی حضور یافتند.
مراسم عزاداری ماه محرم در منزل حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری، برگزار شد.
مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین (ع)، در حسینیه جماران برگزار شد.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با حضور اعضای تیم ملی کاراته کشورمان برگزار شد.
در فرهنگ اسلامی به کسانی می‌توانیم آزاد اندیش بگوئیم که از جهل، خرافات، برده این و آن بودن و چشم و گوش بسته از دیگران اطاعت کردن فاصله بگیرد. امام حسین علیه‌السلام که «اب‌الاحرار» لقب گرفته به این دلیل است که با روش و سخن و سیره خود به مردم آموخت چگونه از جهل و خرافات و برده این و آن بودن و چشم و گوش بسته از دیگران اطاعت کردن فاصله بگیرند.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
همزمان با شام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها مراسم عزاداری با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مردم، در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
در این فیلم مراسم عزاداری در حرم شاه‌چراغ(ع) با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور را مشاهده می‌نمایید.
دو تابلو با موضوع عزاداری مراسم محرم و تعزیه در موزه ویکتوریا و آلبرت کشور انگلستان وجود دارد این تابلوها توسط هنرمندان ناشناس هندی به تصویر کشیده شده است.
همزمان با شب دهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری عاشورای حسینی با حضور آیت الله رئیسی، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
در شب تاسوعا، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
همزمان با شب نهم محرم‌الحرام مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با حضور رئیس جمهور، در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری و با رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
اولین روز از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، همزمان با ششم محرم‌الحرام در دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که نگاه‌مان در مدیریت فعالیت اقتصادی و سودآوری برای ذی‌نفعان است، گفت: یکی از سرمایه‌های اصلی ایران‌خودرو، توانمندی در حوزه طراحی و تولید قوای محرکه است و بر همین اساس، تولید و عرضه قوای محرکه به مجموعه‌های خارج از ایران‌خودرو را در دستور کار قرار داده‌ایم.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از روز اول محرم به مدت ۱۲ روز در دفتر آیت الله العظمی وحیدخراسانی مرجع عالیقدر شیعیان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ