زورخانه‌ها همیشه پاتوق جوانمردان و لوطی‌ها بوده‌اند و گاهی آنجا درس مرام و مسلک پهلوانی از پرورش جسم هم پیشی می‌گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمز وب در چند وقت گذشته تصاویر و داده‌های باارزشی را به دانشمندان ارائه کرده است. کشف دو ستاره نادر حاصل از ماده تاریک و تصویری از یک سحابی سیاره‌ای ازجمله دستاوردهای این تلسکوپ تحقیقاتی در چند وقت گذشته بوده‌اند.
یوزپلنگ در ایران همواره جانوری ارزشمند بوده و رد آن را می‌توان در تاریخ و فرهنگ ایران از سفالینه‌ها تا متون ادب فارسی به‌خوبی دید. با وجود حفاظت‌های شدید از این دونده بی‌رقیب، هنوز نامش در فهرست جانوران در آستانه انقراض اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت (IUCN) قرار دارد.
شب اعدام صدام حسین روحیه خوبی داشت، خوشحال بود و اثری از اضطراب در او دیده نمی‌شد. آن شب او از ما برنج و گوشت مرغ خواست. برایش بردیم، با اشتهای خوب خورد و دوباره تقاضای عسل و آب جوش داشت. برایش فراهم شد سه لیوان عسل و آب جوش هم خورد و گفت: از کودکی این شربت را می‌نوشیده است.
تصویری قدیمی و نادر از حرم امام رضا (ع) مربوط به سال ۱۳۱۳ منتشر شده است.
تصویری متفاوت از ناصر نقویان و محمد علی ابطحی، دو روحانی مشهور را مشاهده کنید.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
فرشاد عباسی عکسی از ناصر محمدخانی و همسرش لاله سحرخیزان را منتشر کرد.
خرم‌آباد- تصاویری نادر از لحظه شکار یک بز کوهی توسط پلنگ ایرانی در ضلع جنوبی منطقه حفاظت شده «سفید کوه خرم‌آباد» توسط دوربین‌ها ثبت و ضبط شد.
این مار نادر برای اولین بار در سال ۱۹۳۶ در منطقه لاخیمپور خری در ایالت اوتار پرادش در هند مشاهده شد. محققان آن را با نام علمی Oligodon kheriensis توصیف کردند.
این ویدئو که جدالی میان شاه کبرا و مار‌های آبی را به تصویر می‌کشد؛ نشان می‌دهد که چگونه شاه کبرا، مار‌های آبی را شکست می‌دهد و این خزنده‌های بی نوا را می‌بلعد.
یک عکاس حیات وحش تصاویری قابل توجه و نادر از یک پلنگ سیاه و یک پلنگ خالدار گرفته که با هم جفت هستند.
زیست‌شناسان، علاقه‌مندان به کوسه‌ها، و دیگر کارشناسان با انتشار توییت‌هایی و در گفتگو با مجله «Gizmodo»، نظراتشان را نسبت به واقعی بودن تصویر دیو کوسه بیان کرده و اعلام کردند در خصوص واقعی بودن آن تردید دارند.
این ارگانیسم نادر رفتاری شبیه به خویشاوندان نزدیکش یعنی قارچ‌های زامبی دارد و می‌تواند عنکبوت‌های دریچه‌ساز را به شیوه‌ای خاص شکار کند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا تصویری از یک ستاره نادر در مرحله پیش از انفجار و تبدیل شدن به گرد و غبار کهکشانی ثبت کرده که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری از زمین قرار دارد.
با اینکه انسان‌ها اولین عامل انقراض این مارها هستند، اما در عین حال می‌توانند باعث نجات یافتن آنها نیز بشوند. در بسیاری از موارد، به دنبال دخالت و حفاظت انسان‌ها از این مارهای نادر، جمعیت آنها رشد فوق‌العاده‌ای داشته است.
این سه کهکشان برخورد کننده که ستاره شناسان آن را با نام SDSSCGB ۱۰۱۸۹ می‌شناسند یک ترکیب به نسبت نادر از سه کهکشان بزرگ ستاره ساز است که در فاصله تنها حدود ۵۰ هزار سال نوری از یکدیگر قرار دارند.
شهاب سنگ Winchcombe یک شهاب سنگ کندریتی غنی از کربن نادر است که حدود ۴ ٪ از کل شهاب سنگ‌های بازیابی شده را تشکیل می‌دهد و حاوی حداکثر ۳.۵ درصد وزنی کربن است. این اولین شهاب سنگی از این نوع است که در بریتانیا کشف شد.
لنین از ۱۹۱۷ تا ۱۹۲۴ رهبری جمهوری شوروی روسیه را بر عهده داشت و از سال ۱۹۲۲ تا ۱۹۲۴ اولین رئیس جمهور اتحاد جماهیر شوروی بود.
آذرخش گلوله‌ای (Ball lightning)، پدیده‌ای است که بیشتر اوقات در هنگام طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق رخ می‌دهد. این پدیده به‌صورت توده‌ای از هوا با تابش شدید به شکل کره به‌مدت چند لحظه دیده می‌شود. تصاویر زیر یکی از این موارد را به نمایش گذاشته است.
تصویری نادر از آیات فقید گلپایگانی، مرعشی نجفی، شریعتمدای و روحانی را مشاهده کنید.
سومالی طولانی‌ترین خط ساحلی آفریقا را دارد و ساحل لیدو، جواهر موگادیشو است و مکانی محبوب برای قدم زدن عصرانه و بازی‌های کودکان است.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
«من یک کنده را از روی زمین بلند کردم و ابتدا از دیدن دو مار کوچک چندان تعجب نکردم، اما سپس متوجه شدم که دو سر روی یک مار وجود دارد.»
ناصر حجازی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران، همواره نقش پررنگی در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ