مهدی تارتار می‌گوید یکی از تیمهای لیگ برتری 40 میلیارد به بازیکنش پیشنهاد داده و 7 میلیارد هم جداگانه برای مدیربرنامه او در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق استقلال معتقد است در این روزهای حساس این تیم به انرژی مثبت بیشتر از انتقادهای منفی نیاز دارد.
مدیرعامل شمس آذر می‌گوید اگر سایپا در پرونده شکایت از بازیکن متخلف آنها محق است باید اجازه بدهند حریف‌شان به لیگ برتر بیاید!
بعد از جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان، این باشگاه باید یک بازیکن را از لیست خود خارج کند.
بایرن مونیخ پنج دروازه بان تحت قرارداد در اختیار دارد و با توجه به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هر چه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.
باشگاه بارسلونا باید تا فردا وضعیت قرارداد 10 بازیکن خود را مشخص کند.
بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد ‌که باید به ملی‌پوشان و کادر فنی زمان دهیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.
بازیکن جوان استقلالی‌ها یک فصل کامل را به دلایل مختلف از دست داد و حالا باید منتظر روزهای خوب در سال آینده باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کند گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است و می تواند تیمش را به شرایط روحی و جسمی مطلوب برگرداند.
اریک تن‌هاخ برای فصل بعد قصد یک تحول اساسی در منچستریونایتد را دارد و 13 بازیکن تیم را ترک خواهند کرد.
لحظاتی بعد از پایان دربی جنجالی ایتالیا داور بازی یک بازیکن از هر دو تیم را با کارت قرمز جریمه کرد.
گل زودهنگام مهدی طارمی با اخراج بازیکن پورتو با دو گل حریف پاسخ داده شد.
بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.
جوردی مارتی، خبرنگار کادنا سر کاتالونیا، ضمن ارزیابی عملکرد بارسا در بازار زمستانی ادعا کرد که در تابستان بارسا باید یک بازیکن بزرگ خود را بفروشد تا بتواند بازیکنانی جدید بخرد.
هواداران آرسنال بعد از درخشش ستاره ژاپنی برایتون، واکنش جالبی به جذب یک بازیکن دیگر این تیم داشتند.
جواد نکونام می‌گوید او و مسئولان باشگاه فولاد در این مدت مشغول بررسی نقل و انتقالات باشگاه بوده‌اند و حتی یک روز هم تعطیلی نداشتند.
ریکاردو ساپینتو در جریات بازی تراکتور و استقلال در محفظه مربوط به گزارشگر و خبرنگاران، دقایق پر تب و تابی را پشت سر گذاشت.
به نظر می‌رسد باید در انتظار یک سورپرایز ویژه در لیست اسامی دعوت شده به جام جهانی از سوی کارلوس کی‌روش باشیم.
تمایل گل‌محمدی اضافه کردن نام آل‌کثیر به لیست تیمش برای ادامه بازی‌های لیگ است، اما قبل از آن باید بادقت وضعیت این بازیکن را در تمرینات تیمش بررسی کند.
کارلو آنچلوتی در پایان بازی با لایپزیش، ضمن تمجید از فدریکو والورده، به شوخی گفت که او باید حداقل 10 گل در فصل جاری بزند و درغیر این صورت، مربیگری را کنار خواهد گذاشت.
بازیکن نفت مسجدسلیمان معتقد است که آنها در روزی که باید برابر پیکان به پیروزی می رسیدند، مقابل این تیم با شکست روبرو شدند.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
ستاره سابق پرسپولیس با عبور از یک مصدومیت شدید دیگر حالا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
شانزدهمین روز آواربرداری متروپل در آبادان در حالی به انتها نزدیک می‌شود که هنوز ابعاد این فاجعه در حال رشد و تکوین است؛ فاجعه‌ای که امروز بر شمار جان باختگانش افزوده شد و احسان عباس‌پور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در توضیحش گفت: در ادامه عملیات آواربرداری متروپل آبادان دو پیکر دیگر کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد.
باید دید جنجال و کشمکش تازه سرخابی‌ها بر سر یک بازیکن جوان به کجا خواهد کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ