در پانزدهمین روز رقابت‌های جام جهانی و با آغاز مرحله‌ حذفی دو مسابقه در ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
در پادکست امروز ورزش سه به شکل ویژه به وضعیت تیم ملی والیبال ایران پرداخته‌ایم.
صحبت‌های تند گزارشگر سیرجان در پایان بازی مقابل نفت آبادان، امروز یکی دو روزنامه ورزشی نیز مقالاتی انتقادی علیه سعید الهویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر به رشته تحریر درآوردند.
سقف پاداش قابل پرداخت در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
طبق مصوبه مجلس، سقف پاداش قابل پرداخت به گزارشگران فساد در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در جهان از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود، وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا سه ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
طبق مصوبه مجلس، اگر گزارشگر فساد، مدارک را از طریق اعمال مجرمانه به دست آورده باشد، مشمول حمایت و پاداش این قانون نمی‌شود.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، مواد ۱۴ و ۱۵ طرح حمایت مالی از افشاگران فساد را به شرح زیر تصویب کردند.
جواد خیابانی به عنوان گزارشگر دیدار امروز تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس انتخاب شد.
پخش زنده فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بازی فرانسه مقابل آرژانتین امروز (۲۷ آذر ماه) از پنج شبکه صدا و سیما دنبال می‌شود.
رقابت رده‌بندی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با برگزاری دیدار کرواسی ـ مراکش امروز (۲۶ آذرماه) در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی پیگیری می‌شود.
چهار دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هشتمین روز خود توسط علیرضا علیفر، جواد خیابانی، محمدرضا احمدی و پیام بسیجی گزارش می‌شوند.
نام علیرضا علیفر پیشکسوت عرصه گزارشگری که قرار است دیدار امروز اسپانیا ـ کاستاریکا از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را گزارش کند، در بین گزارشگران صداوسیما دیده می‌شود.
رقابت تنگاتنگ رسانه‌ای در مارکت جام جهانی بدون استودیو و گزارشگر در قطر، موضوع کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی است.
گزارش محمدرضا احمدی برای دیدار امروز ایران ـ انگلیس قطعی شد. همچنین سایر افرادی که دیدار‌های امروز را گزارش خواهند کرد، معرفی شدند.
محمدرضا احمدی دیدار حساس ایران و انگلیس را از دوحه گزارش خواهد کرد. جواد خیابانی گزارشگر دیدار فوق العاده حساس ایران و آمریکا خواهد بود و از بین پیمان یوسفی و فرشاد محمدی مرام یکی بازی ایران و ولز را گزارش خواهد کرد.
سه گزارشگر مختلف سه بازی ایران در جام جهانی را گزارش خواهند کرد.
دیدار فوتبال دوستانه بین تیم‌های ایران و اروگوئه امروز ـ جمعه ـ اول مهرماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
مجری و گزارشگر مشهور فوتبال ایران که یکی از عوامل بروز ناهماهنگی در مراسم امروز رونمایی از کاپ جام جهانی قلمداد شده بود، از خودش دفاع کرد.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد
گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور افغانستان اعلام کرد که گروهک تکفیری داعش مسئولیت انفجار تروریستی امروز در کابل را برعهده گرفته است.
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ