سرمربی تیم فوتبال ملوان به تمجید از نمایش صنعت نفت آبادان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برد سخت و مهم سیتی در شب خاموش هالند
اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از پیروزی در دربی نصف‌جهان گفت: این برد را مدیون بازی خوب بازیکنان‌مان هستیم.
شاگردان النی کاپوجیانی با شکست مالزی در گام نخست، مسابقات کاپ آسیا در دیویژن B را استارت زدند.
مدافع چپ گل‌گهر شروع موفقی در این تیم داشت و شرایط متفاوتی نسبت به تیم فصل گذشته‌اش تجربه کرد.
نامجومطلق می‌گوید: پرسپولیس پول هایش را پس‌انداز کرد اما آجورلو قرارداد بازیکنان را دو سه برابر بالا برد. در حق نکونام اجحاف شده
پیروزی اردوغان در انتخابات یکی از انگیزه‌های اصلی وی برای عادی‌سازی روابط با سوریه را از بین برد، اما طبق نظرسنجی‌ها بالای ۸۲ درصد مردم ترکیه مخالف اعطای حق شهروندی به آوارگان سوری هستند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از باخت در خانه مقابل بارسا تاکید کرد که تکرار همین بازی در نوکمپ تیمش را صاحب برد خواهد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال بدشانس بود که مقابل نساجی سه امتیاز را کسب نکرد گفت: حق آبی پوشان برد بود نه تساوی!
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید پیروزی برابر ماینتس حق تیمش بود و این برد از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار بود.
هافبک تیم استقلال با بیان اینکه برد حق تیم استقلال بود گفت: خودمان بازی را سخت کردیم تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
‌هافبک تیم استقلال گفت: حق ما در این دیدار برد بود و اعتقاد دارم تساوی عادلانه نبود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حق تیمش مقابل استقلال برد بوده است، به تاثیر غیبت لوکادیا و دیاباته و تشریح برنامه‌هایش برای پر کردن جای خالی این دو مهاجم خارجی پرداخت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حق ما در دربی برد بود.
سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس گفت: حق پرسپولیس در دربی برد بود و می‌توانست سه امتیاز را کسب کند.
کاپیتان لیورپول و هافبک میانی تیم ملی انگلیس می‌گوید شب سه‌شیرها نبود.
ما در گروه بسیار سختی بودیم و البته دیگر تیم‌ها هم در گروه سختی بودند. در تاریخ فوتبال عربستان تنها یک بار این تیم از مرحله گروهی صعود کرده است. ما در دیدار برابر لهستان بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما در آن بازی بدشانس بودیم
تحلیلگر عراقی در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز ایران و آمریکا از آن به مثابه نبرد حق و باطل نام برد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن کشورهای متجاوز به این کشور را به قبول مطالبات برحق و عادلانه که می تواند تاثیر مثبت زیادی در کمک به تحقق صلح و پایان جنگ و حل پرونده های متعدد منجر گردد، فرا خواند.
دادستان کل کشور گفت: ما در مقطعی از زمان قرار گرفته ایم که یک مقطع مشعشع در طول تاریخ اسلام است، لذا یک نائب خداجو و برحق امام منتظر در این دوره حرکتی را آغاز کرد و بسط یدی حاصل شد برای اینکه نظامی را مبتنی بر اسلام و قرآن در این کشور بنا نهاده شود.
سخنگوی جنبش انصارالله ضمن تأکید بر ضرورت بازگشایی فرودگاه صنعا و بندر الحدیده، هر گونه ادعا برای برقراری صلح در یمن را بدون پاسخگویی به مطالبات برحق مردم این کشور، فاقد اعتبار خواند.
رئیس جمهور سابق آمریکا، برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ یا اعلام نام او به عنوان «پیروز برحق» در آن انتخابات را خواستار شد.
صندوق پالایش یکم، امروز در سومین روز هفته مثبت به پایان رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۰.۰۴ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۰ هزار و ۱۵۰ ریال معامله شد، دارایکم نیز با افزایش ۰.۶۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۳۸ تومان معامله شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ