امروز پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی که در تقویم رسمی ایران، روز کشتی نامگذاری شده و هر سال با برگزاری مراسم مختلفی با حضور اهالی این رشته همراه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرهای کوچک تر باید به عنوان قطبی برای کارمندانی باشند که از راه دور کار می کنند. شهرها باید بیش تر در مورد زندگی و بازی و حومه شهرها بیش تر در مورد کار کردن باشند. ایده هایی مانند ممنوعیت تردد خودروها در مرکز شهر یا اتخاذ سیاست های انعطاف پذیر در مورد محل ساخت مسکن می توانند اقداماتی جسورانه باشند که امکان اجرای آن توسط مدیران شهرهای متوسط وجود دارد.
بازار لبنیات سال گذشته ۱۶.۳ درصد کاهش یافت و امسال هم پیش بینی می شود با افزایش نرخ شیر خام این روند ادامه پیدا کند و آمار مصرف سرانه محصولات لبنی کمتر شود.
دبهادری جهرمی اظهار داشت: ما هر سال قیمت تمام شده میانگین محصولاتمان ۳۷ درصد از سال قبل گران تر است، یعنی هر سال ۳۷ درصد سفره مردم کوچک تر می شود، آمارها هم همین را می گوید اما می گوییم در ابتدای دولت هر سال ۸۰ درصد سفره کوچک تر می شد.
جوب بلینگام، برادر کوچک تر جود بلینگام به باشگاه مشهور انگلیسی پیوست.
از دست رفتن طبقه متوسط که اکثریت کشور را تشکیل می‌دهند، زنگ خطر بزرگی برای یک کشور محسوب می‌شود که متاسفانه جامعه ما با چنین معضلی مواجه شده است.
پزشکان پیشنهاد می‌کنند که افرادی که دچار هیپوگلیسمی هستند، وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های کوچکتر و بیشتر در طول روز بخورند. یک رژیم غذایی متعادل و غنی از پروتئین و فیبر نیز به حفظ سطح قند خون کمک می‌کند. فعالیت بدنی منظم یکی دیگر از تکنیک‌های مهم مدیریتی است.
TOI-۷۳۳b که در فاصله ۲۴۵ سال نوری از ما یافت شد تقریباً دو برابر زمین است و به دور خورشیدی کمی کوچکتر از خورشید ما می‌چرخد.
در پشت پرده یکی از ناراحت‌کننده‌ترین روزهای تاریخ پرسپولیس، نامی نهفته است که شاید کمتر هواداری به آن توجه کرده باشد.
کوچک شدن ورزشگاه آزادی برای دربی مهم و حساس پایتخت این سوال را مهمتر و پررنگ‌تر از قبل مطرح می‌کند که در این شرایط چرا نباید پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود؟
با اعلام سرپرست تراکتور، پاکو خمس ورزشگاه شهید سلیمانی را برای بازی پرسپولیس معرفی کرده است.
باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی ۶ دهه زمین های کشاورزی در اروپا بزرگتر و در ایران چند برابر کوچکتر شده اند. این تهدیدی برای امنیت غذایی نسل آینده کشور به شمار می رود.
هر روز به جای سه وعده غذایی بزرگ شش وعده غذایی کوچکتر داشته باشید. این کار کمک میکند تا معده تان را بیش از حد پر نکنید و از تولید بیش از اندازه اسید معده جلوگیری کنید. سه وعده غذایی کوچک و سه میان وعده هم میتواند گزینه خوبی باشد.
فابیان هورسلر از این به بعد قرار است هدایت تیم سن پائولی را برعهده داشته باشد.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید به تمرکز بر رشته‌های مدال‌آور اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: با اعزام کاروان کوچکتر اما کیفی به هانگژو، نتایج بهتری را کسب کنیم.
خواهر و برادری که با کشیدن یک نقشه‌ هولناک خواهر کوچکشان را به قتل رسانده بودند، پای میز محاکمه رفتند.
به عبارت ساده‌تر دانشگاه و تجمعات دانشگاهی، نسخه و نماد کوچک‌تر همان محیطی است که مطالبه اجرایی شدن اصلی ۲۷ قانون اساسی در آن طرح می‌شود. حالا بر خلاف تمامی انتظارات و مطالبات برای برداشتن گام‌های عملی در مسیر اصلاح و قانونیت بخشیدن به تجمعات، شاهد هستیم گامی منفی در مسیر سلب برگزاری تجمع اعتراضی در نهاد دانشگاه و آموزش عالی برداشته شده است.
قاسم محبعلی تحلیلگر مسائل خاورمیانه: «بقبول ندارم که عربستان این قدرت و توان را دارد که در مسائل داخلی ایران دخالت کند. ما به مراتب کشور قدرتمندتری هستیم که کشوری مثل عربستان بتواند در معادلات داخلی ما تاثیر بگذارد؛ لذا لزومی ندارد با چنین ادعا‌هایی به آن‌ها اعتبار و قدرتی بدهیم که ندارند؛ باید از تهدید کشور‌های کوچکتر خودداری کنیم»
در تحقیقات معلوم شد در ابتدا برادر کوچکتر وارد مغازه لباس‌فروشی مقتول شده و بر سر خرید لباس با او درگیر شده و پس از دقایقی برادر بزرگتر برای حمایت از او به محل درگیری آمده و حادثه رخ داده است.
دانشمندان دو ستاره کوتوله پیدا کرده اند که فقط ۵ دقیقه و ۲۱ ثانیه طول می کشد تا به دور یکدیگر بچرخند و این چرخش سریع باعث جذب بخش هایی از یکی توسط دیگری شده است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد حباب قیمت مسکن به زیر ۲ میلیون تومان رسیده که در نتیجه‌ی توقف نسبی رشد قیمت ماهانه مسکن در مرداد امسال نسبت به تیر ماه بود.
شوکا پستانداری کوچکتر از مرال، کمی قوزدار و دارای دم بسیار کوتاه است که در زبان ترکمنی آن را شوکه در ترکی«الی» و در کردی «فیله گچه» می‌نامند؛ مو‌های شوکا در تابستان کوتاه و نرم و به قهوه‌ای متمایل به قرمز و در زمستان خاکستری است.
بعد از تهدیدهای برادر پل پوگبا برای افشای اطلاعاتی جنجالی درباره او، ستاره فرانسوی برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد. اما آیا حسادت یکی از عوامل اصلی تنش بین این دو برادر است؟
بعضی افراد که در مناطق متوسط کلان‌شهری مثل تهران زندگی می‌کنند مجبور به مهاجرت معکوس به حاشیه شهر‌ها یا شهر‌های کوچکتر می‌شوند. این مهاجرت معکوس به دلیل تفاوت فاحش فرهنگی که بین محیط قبلی زندگی و فضای جدید وجود دارد، باعث ایجاد مشکلات و آسیب‌هایی در خانواده و اجتماع می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ