مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس با عقد قراردادی رسمی به بایرن مونیخ آلمان پیوست. پیش از این عنوان شده بود تاتنهام برای پرکردن جای خالی این بازیکن به دنبال مهدی طارمی است که این انتقال انجام نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با وجود جراحی انشت دست خود توانست برای باشگاه خود پاس گل دهد.
علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با پیشنهادی از باشگاه‌های آمریکا مواجه شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس به از دست دادن پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ثانیه‌هایی پیش از سوت پایان نیمه اول با یک شوت مهارنشدنی و مطمئن دروازه مندی را باز کرد.
این گزارش افزوده «سرود ملی هویت تیم است و امتناع بازیکنان از خواندن آن تصمیم غلطی بود که به حیثیت تیم لطمه زد و صد افسوس که کاپیتان تیم، بازیکنان را در این امر ناشایست هدایت کرد و به عنوان مدافع با سابقه تیم این بار از هویت تیم دفاع نکرد.»
بهترین گل‌زن تاریخ تیم‌ملی فوتبال انگلیس معتقد است که گل‌زنی‌های کاپیتان فعلی این کشور در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود.
مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در رادار باشگاه پاناتینایکوس یونان قرار دارد.
بازیکن تاثیرگذار تیم ملی فوتبال عربستان دیدار سوم این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر مکزیک را از دست داد.
بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، سرنوشت بازی هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی بعدی این تیم در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا مبهم است و پزشکان مچ پای او را اسکن کرده‌اند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است به خاطر اقدامی که در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، بازی مقابل ولز را در جام جهانی از دست بدهد.
کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران به همراه کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار برابر انگلیس شرکت کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که بخش عمده‌ای از بازیکنان اصلی‌اش را به همراه نداشت برابر تیم ملی نیکاراگوئه به برتری رسید تا کی‌روش ارزیابی کاملی از شاگردانش داشته باشد.
در در مراسم معرفی کاپیتانهای تیمهای ملی فوتبال ساحلی شرکت کننده در رقابتهای بین قاره ای امارات، مسلم مسیگر بازیکن باسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان کاپیتان حضور پیدا کرد.
بعداز مصدومیت اللهیار صبادمنش در انگلیس و سپس آسیب عجیب سردار آزمون هنگام گرم کردن در لیگ قهرمانان اروپا، شوک دیگری به تیم ملی فوتبال وارد شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس با بیان اینکه هواداران حق دارند به عملکرد و نتایج این تیم اعتراض کنند گفت: از شکست درس می‌گیریم و برای رسیدن به موفقیت در آینده از جا برمی‌خیزیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال به تیم قبرسی پیوست
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
باشگاه اوترخت هلند به دنبال جذب علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران است.
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم تیم ملی در دیدار با انگلیس از جو و اتمسفری که ایجاد می‌شود استفاده کند.
ادعای سرقت ۱۰۰۰ صندوق امانت بانک در روز تعطیل
کایپتان تیم ملی ایران که در اردوی اخیر در لیست مدعوین نبود، بعد از اینکه در لیست پرسپولیس قرار نگرفت، حالا دنبال یافتن مشتری جدید است.او می خواهد در جام جهانی قطر حاضر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ