کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گناباد ـ تیم فوتسال یاران حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در دیداری خیریه به منظور کمک به مؤسسه خیریه معلولین ذهنی شهید کامیاب گناباد به مصاف تیم یاران این مؤسسه رفت.
استیون جرارد، کاپیتان سابق لیورپول، جدید‌ترین ستاره جهان فوتبال است که اخیرا به عربستان سعودی رفته است. این ستاره ۴۳ ساله با امضای قراردادی به عنوان سرمربی به باشگاه الاتفاق پیوست. الاتفاق فصل گذشته موفق به کسب جایگاه هفتم در بین ۱۶ تیم در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان سعودی شد. باشگاه‌های حاضر در این لیگ با حمایت صندوق سرمایه ملی کشور در ماه‌های اخیر موفق به جذب نام‌های بزرگی از لیگ‌های تراز اول اروپایی شده‌اند. روند جذب این ستارگان با انتقال کریستیانو رونالدو در ماه ژانویه به النصر آغاز شد. پس از او کریم بنزما، هم‌تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید و انگلو کانته بازیکن تیم ملی فرانسه و چلسی انگلیس به الاتحاد پیوستند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی پیشین تاتنهام و خورخه ژسوس، سرمربی سابق بنفیکا نیز از جمله مربیانی‌اند که قرار است به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بپیوندند.
کاسمیرو، کاپیتان تیم ملی برزیل، معتقد است که کار برای جام جهانی آینده از حالا شروع شده است.
به عقیده برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد، این تیم مهاجم خوبی دارد اما در گلزنی ناکام است.
بازیکنان آلومینیوم اراک در واکنش به انتقادات به حمایت از سرمربی و کاپیتان تیم خود پرداختند.
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری به حمایت از سرمربی هوادار پرداخت.
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری معنادار از ساکت الهامی حمایت کرد.
لژیونر فوتسال کشورمان حرکتی خیرخواهانه را در حمایت از زندانیان انجام داد.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احسان حاج صفی از دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس برای فصل آینده پیشنهاد دارد.
ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه از انتخاب دشان برای کاپیتان جدید فرانسه حمایت کرد.
شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی بازیکنان پا به سن گذاشته باید بالاجبار از تیم ملی خداحافظی کنند.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
کاپیتان سابق تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی به بازیکنان تیم ملی جوانان روحیه داد.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، با انتشار یک استوری اینستاگرامی از فیلم آرژانتینی‌‌ای که نامزد جایزه اسکار شده و بازیگر نقش اولش ریکاردو دارین حمایت کرد.
علیرضا جهانبخش گفت از اتفاقات ایران راضی نیستم. سعی می‌کنم از مردم کشورم حمایت کنم.
کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در استوری اینستاگرام خود از امیر نصر آزادانی حمایت کرد.
کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان گفت: پتانسیل بالایی برای رسیدن به اهداف خود داریم و اگر حمایت شویم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داریم.
لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، به حمایت از هم تیمی مغضوب خود یعنی لائوتارو مارتینز پرداخته است.
بهترین گل‌زن تاریخ تیم‌ملی فوتبال انگلیس معتقد است که گل‌زنی‌های کاپیتان فعلی این کشور در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد و کاپیتان سابق تیم ملی که سال‌ها با علی دایی در تیم ملی حضور داشته تصویری همراه با او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
برندن ویلیامز، مدافع جوان منچستریونایتد، از هم‌تیمی‌اش هری مگوایر در مقابل موج انتقادها دفاع کرده و منتقدان او را «احمق‌های کوچک» توصیف کرد.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.
حالا در میان درگیری‌های فضای مجازی، فرشاد عباسی، عکاس خبری حوزه ورزشی با انتشار تصاویری از نذری دادن علی کریمی، در محرم سال ۱۳۹۳ به شکل تلویحی به حمایت از کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پرداخته است. تصاویری که اکنون به شکل گسترده میان کاربران دست به دست می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ