درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب با تیم شهر محل تولدش، درباره اتفاقات این فصل صحبت کرده است.
آنتوان گریزمان فاش کرد نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مسئله درگیر بوده است.
آنتوان گریزمان فاش کرد، نرسیدن بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به او باعث ناراحتی‌اش شده و چند روز با این مساله درگیر بوده است.
امید عالیشاه یکبار دیگر پس از گلزنی در دربی پیراهن خود را از تن خارج کرد، اما اینبار ماجرا رنگ و بوی دیگری داشت.
با سوت کوپال ناظمی این بار ریکاردو ساپینتو کاری که کرد، رفتن به سمت داور نبود. او به سمت سید حسین حسین کاپیتان تیمش رفت.
علیرضا جهانبخش بازیکن و کاپیتان تیم ملی از ماجرای حضور و جدایی لوکادیا در پرسپولیس و فوتبال ایران گفت.
از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.
علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران سه هفته بعد از ماجرای تلخی که برایش اتفاق افتاد، یک بار دیگر درباره این اتفاق صحبت کرد.
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس با واکنش کاپیتان تیم ملی ایران همراه شده است.
کاپیتان استقلال به توصیه پزشکان برای تسریع در روند بهبودی خود عصا به دست می‌گیرد.
وینسنت ابوبکر، کاپیتان تیم ملی کامرون، با گلزنی برابر برزیل و درآوردن پیراهنش از زمین بازی اخراج شد.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی، دو کاپیتان این تیم با جریمه‌هایی مواجه شوند.
ماجرای تعطیلی تمرین پرسپولیس باعث شد تا در پایان جلسه کمیته انضباطی دو کاپیتان این تیم با جرایمی همراه شوند.
علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه سکوت خود را در خصوص حواشی اخیر شکست.
قاب دونفره جالبی از سرمربی سر‌خ‌ها با سیدجلال حسینی به ثبت رسیده که حکایت از قدم گذاشتن کاپیتان در دورانی پر ماجرا را دارد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بعد از انداختن رای خود به صندوق مجمع انتخاباتی را ترک کرد.
رییس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات درباره گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را رد کرد.
فاینورد می‌داند که انتقال جهانبخش حتی به صورت قرضی به تیم اوترخت، می‌تواند راه حل خوبی برای همه طرف‌های این ماجرا ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ