بر اساس گزارش رسانه‌های انگلیسی، سرنوشت بازی هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی بعدی این تیم در جام جهانی مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا مبهم است و پزشکان مچ پای او را اسکن کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند اریک بایی، مدافع منچستریونایتد، در آستانه پیوستن به باشگاه‌های عربستانی قرار دارد و در تماسی با کریستیانو رونالدو با او در این مورد مشورت کرده است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند باشگاه‌های این کشور قصد دارند از نیوکسل به دلیل فروش احتمالی آلن سنت‌ماکسیمین به الاهلی عربستان به لیگ برتر شکایت کنند.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند وسلی فوفانا، مدافع چلسی، رباط صلیبی پاره کرده و بخش اعظم فصل آینده را از دست خواهد داد.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند نیوکسل برای خرید خویچا کواراتخسلیا از ناپولی پیشنهادی ارائه کرده که رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را می‌شکند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد از چلسی به دلیل درز کردن اطلاعات پیشنهاد اخیرش برای جذب میسون مونت عصبانی است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند آرسنال برای ارائه پیشنهاد سوم خود به وستهام برای جذب دکلان رایس آماده است. مبلغ این پیشنهاد 115 میلیون یورو خواهد بود.
رسانه‌های انگلیسی شامگاه پنجشنبه از تلاش دولت انگلیس و فرانسه در تسریع عضویت اوکراین به ائتلاف نظامی ناتو بدون تشریفات و فرایند قانونی عضویت، خبر دادند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند پاتریک ویرا گزینه اصلی لیدز برای هدایت این تیم است و مذاکره بین دو طرف آغاز شده است.
رسانه‌های انگلیسی از وقوع یک «حادثه جدی» در مرکز شهر ناتینگهام در شمال این کشور خبر می‌دهند.
رسانه‌های انگلیسی به جود بلینگام که دیروز رسما به رئال مادرید پیوست لقبی عجیب داده‌اند که به صحبتهای او در جریان جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی این کشور برمی‌گردد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاد بولی، مالک چلسی، روز یکشنبه در دیدار مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور نخواهد داشت تا با خشم و شعارهای تند هواداران مواجه نشود.
مراسم گران قیمت تاجگذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا که با حواشی و اعتراضات شهروندان انگلیسی همراه بود به شیوه ای خاص توسط رسانه‌های خارجی پوشش داده شد.
رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند یکی دیگر از انگلیسی‌های حاضر در جنگ اوکراین چند هفته پیش کشته شده و وزارت خارجه این کشور نیز مرگ او را تأیید کرده است.
مادا ۹ فقط یک رندر کامپیوتری نیست که شرکت سازنده قصد تولید آن در آینده را داشته باشد، بلکه یک خودروی واقعی و قابل رانندگی است. همین موضوع آن را از محصولاتی مانند Ares S۱ و SP Automotive Chaos متمایز می‌کند.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند سه باشگاه بزرگ انگلیسی در تلاشند دنزل دومفرایس، مدافع هلندی اینتر، را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
رسانه‌های خارجی راهپیمایی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» در ایران را پوشش دادند و در این بین خبرگزاری انگلیسی نوشت، ده‌ها هزار ایرانی در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند.
رسانه های انگلیسی بابت شکست تیم ملی کشورشان مقابل ایتالیا و پیروزی ایران برابر اروگوئه، حسابی ناامید شده اند.
چند رسانه انگلیسی و فابریزیو رومانو می‌گویند مذاکرات چلسی و برایتون به نتیجه رسیده و منصوب شدن گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی قطعی است.
استقبال پرشور هواداران زن در این بازی مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت و حتی رسانه بیلیچرریپورت هم تصاویری از زنان پرسپولیسی در این بازی منتشر کرد.
رسانه‌های انگلیسی از وضعیت نامشخص مهاجم ایرانی هال سیتی بعد از مصدومیتش خبر می‌دهند.
شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.
پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ