کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است به خاطر اقدامی که در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، بازی مقابل ولز را در جام جهانی از دست بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان داوری تاکید به تصمیم درست در اعلام پنالتی گل‌گهر مقابل فولاد داشتند.
منچستریونایتد آماده است که تکلیف میسون گرینوود، ستاره جنجالی این تیم، را تا پایش از پایان ماه جاری میلادی مشخص کند.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
گفته می‌شود افشین پیروانی نیز بعد از چند فصل حضور در پست مدیریت تیم پرسپولیس، قصد دارد در این فصل استراحت کند و کار را در این بخش دنبال نخواهد کرد.
با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی باشگاه استقلال تهران، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات آبی‌پوشان ایجاد شده است.
سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل آلومینیوم در ادعای عجیب اعلام کرد که در ادامه لیگ با تیم امید پا به بازی خواهد گذاشت.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست مقابل ویارئال گفت ترجیح می‌دهد از خودش و تیمش انتقاد کند تا داور بازی که دو تصمیم جنجالی داشت.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
رابرت پیج، سرمربی تیم ملی ولز، از تصمیم خود مبنی بر حفظ نکو ویلیامز در زمین علیرغم مصدومیت از ناحیه سر، در جریان بازی مقابل انگلیس دفاع کرد.
لحظاتی پیش گلی که به نام کریس رونالدو ثبت شده بود از وی پس گرفته شد و به نام بورونو فرناندز سند خورد.
روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" نوشت از آن زمان هفت نفر از کسانی که این روزنامه آن‌ها را "بازماندگان هولوکاست" خواند، در امارات حاضر شدند. این افراد درباره آنچه روزنامه صهیونیستی "اسرائیل تایمز" آن را "وحشت نسل کشی نازی ها" دانست، صحبت کردند.
فدراسیون فوتبال انگلیس و چند کشور دیگر اروپایی از تصمیم خود برای بستن بازوبند جنجالی در جام جهانی عقب نشینی کردند.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
مدیران یونایتد تصمیم گرفته اند تا در انتقالات زمستانی قرارداد رونالدو را فسخ کنند و به او اجازه دهند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
طی فرآیندی عجیب، پیکان از خطر دریافت گل اول مقابل آلومینیوم گریخت.
تصمیم جنجالی درستکار برای حسن یزدانی و عموزاد
امروز در فضای مجازی خبری درباره سیاست تبعیض‌آمیز «Booking.com» منتشر شد که بر اساس آن این شرکت پیشنهاد کار به بسیاری مهندسان ایرانی را پس گرفته است. برخی از این افراد در مراحل پایانی استخدام قرار داشتند که با این رفتار تبعیض‌آمیز روبه‌رو شدند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کشورهایی، چون کوبا و سوریه دلیل این رفتار عنوان شده است.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
او که در چند روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده بود، اما اجازه تمرین پیدا نکرد امروز با تصمیم عجیب باشگاه استقلال روبرو شد.
دیدار خیرخواهانه تیم رسانه ورزش و منتخب مشهد با حضور پیشکسوتان تیم ملی و برخی از اصحاب رسانه با برتری مشهدی‌ها خاتمه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ