بهترین گل‌زن تاریخ تیم‌ملی فوتبال انگلیس معتقد است که گل‌زنی‌های کاپیتان فعلی این کشور در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ شروع می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
اعضای تیم ملی فوتبال روی حمایت اندک ایرانی‌های مقیم بیشکک حساب کرده‌اند.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
دادگاه هامبورگ اعلام کرد که یک جوان ۳۲ ساله را به دلیل حمایت از روسیه در نبرد با اوکراین به حبس محکوم کرده است.
هواداران بایرن پیش از پیروزی 2-0 مقابل هرتا و صعود به صدر جدول در ورزشگاه آلیانز بنری به نمایش گذاشتند که در معنای آن اختلاف نظر وجود دارد.
صالح ابونخاع، رئیس سابق باشگاه ضمک عربستان تاکید کرد که الاتحاد جده اولین مدعی قهرمانی لیگ عربستان در این فصل است.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
بانک تجارت در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، با امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، گام دیگری در راستای حمایت از صنعت پرافتخار پتروشیمی کشور برداشت.
تارتار از هواداران ذوب‌آهن خواست تا این تیم را در دیدار مقابل ملوان حمایت کنند.
شاخص کل بورس امروز بر روی حمایت مهم یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ایستاد.
بر اساس اعتبارات ردیف های متفرقه بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از کشت دانه های روغنی مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
استقلال خوزستان با گل ثانیه پایانی برابر پیکان شکست خورد و از دور جام حذفی کنار رفت.
«محمد شیاع السودانی» با بیان اینکه روابط با ایران تاریخی و مثبت است، تأکید کرد که ایران از سال 2003 تا کنون از روند سیاسی در عراق حمایت و به بغداد در جنگ با گروه تروریستی داعش کمک کرده است.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
وضعیت ویژه تیم ملی در جام جهانی موجب شده بود تا موج انتقادها از عملکرد فنی تیم فروکش کند. اما با بازگشت از این رقابت‌‌ها موج جدیدی از انتقادات شروع شده است. جواد خیابانی استارت انتقادها را شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی زد. اظهاراتی که کاملا خلاف صحبت‌های قبلی خیابانی بود.
سازمان بورس و وزارت اقتصاد باید قبل از ایجاد جو هیجانی ریزشی در بازار سرمایه به حمایت این بازار پرداخته تا شاهد ریزش به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد نباشیم.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق اعلام کرد که در پی ناآرامی ها در این کشور در همه استان‌ها و مناطق عراق مقررات منع آمد و رفت برقرار می شود.
فالح الفیاض رئیس هیات حشد شعبی عراق بر حمایت از روند سیاسی این کشور و عدم وارد شدن به گروه بندی های سیاسی تاکید کرد.
نتایج خوبی با تیم ملی گرفته‌اید و از شما تشکر می‌کنم. درست نیست با یک باخت این همه روی‌تان بریزند. قطعا با تیم خوبی که دارید می‌توانید در جام جهانی هم نتایج خوبی بگیرید.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد شرکتهای دانش بنیان فعال در صنعت برق مورد حمایت قرار می گیرند.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.
هم‌اکنون نه تنها چشم‌انداز روشنی برای سینمای هنری و تجربی وجود ندارد بلکه شرایط ناامیدکننده و بحرانی است، خاطرنشان کرد: دوام آوردن فیلمسازان مستقل تا به الان بدین معناست که آن‌ها فقط نفس می‌کشند و در زمینه تولید هم باید بدون تعارف بگویم که تولید‌های درست و حسابی در طول سال شاید به اندازه انگشت‌های یک دست هم نرسد... مدت‌هاست که یک سری افراد ثابت مدیریت فرهنگ و سینمای کشور را برعهده دارند. پس چه زمانی قرار است مدیران تغییر کنند و مدیران جدید با فکر‌ها و ایده‌های نو جای آن‌ها را بگیرند تا اگر قرار باشد حمایتی هم از فیلمسازان صورت بگیرد به همه فرصت برابر داده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ