مدیر برنامه علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به احتمال انتقال او به باشگاه پاناتیناکوس یونان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
اینتر در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب فولارین بالوگان، مهاجم آرسنال است که شامل یک سال حضور قرضی مهاجم آمریکایی آرسنال در اینتر و بندی اجباری برای جذب دائمی او است.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
یک رسانه عراقی مدعی شد باشگاه پرسپولیس به ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق پیشنهادی بیش از ۵۰۰ هزار دلار داده است.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.
منچستریونایتد وارد کارزار خرید دکلان رایس شده و با توجه به این که پول زیادی ندارد، حاضر است پول به علاوه بازیکن به وستهم بدهد و کاپیتان این تیم را بگیرد.
فرانسیسکو بویو، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، به این باشگاه پیشنهاد داد که سانتی خیمه‌نز را به عنوان جانشین کریم بنزما به خدمت بگیرد.
جری کاردیناله، مالک باشگاه میلان، به پائولو مالدینی پیشنهاد داده که به عنوان مشاور به فعالیتش در کنار این تیم ادامه دهد.
خبری جدید در مورد جدایی رونالدو از النصر و بازگشتش به فوتبال اروپا دست به دست می‌چزخد.
حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
رئال مادرید که برای فصل آینده خرید یک مهاجم را در دستور کار قرار داده برای راضی کردن یوونتوس به واگذاری دوشان ولاهوویچ قصد دارد فرلان مندی را به این بیانکونری پیشنهاد بدهد.
باشگاه آرسنال قصد دارد پیشنهادی برای انتقال قرضی ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی، به رئال مادرید ارائه کند.
باشگاه مس کرمان امروز طی نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواهان مذاکره برای جذب کاپیتان این تیم شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری دریافت نکرده است.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پیشنهادی از تیم های لیگ برتری دریافت نکرده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: خانم در خانه مسئولیت خانه را انجام می‌دهد و باید از طرف خانواده مورد احترام قرار بگیرد و اگر خانمی نتواند کار خانه را انجام دهد مرد می‌تواند برای آن کنیز بگیرد.
پاتریک ایتریش، داور آلمانی، پیشنهادهای جالبی را برای تغییر قوانین قضاوت در دیدارهای فوتبال ارائه کرده است.
الکساندر لالاس، بازیکن سابق آمریکا، پیشنهادهای عجیبی برای تغییر قوانین فوتبال ارائه کرده است.
برای مدیران بارسا عجیب است که هنوز هیچ پیشنهادی برای فروش ممفیس دیپای دریافت نکرده اند.
مدیر حقوقی یکی از تیم‌های لیگ برتری در اقدامی عجیب به یکی از بازیکنان جوان این تیم پیشنهادی داد که هرگز در عرف فوتبال حرفه‌ای نمی گنجد.
این همه شعار محرومان و ساده‌زیستی دادن و در کنارش حملات عجیب و غریب به دیگران کردن را بگذارید در کنار ثروت یک نامزد پیشنهادی برای وزارت در دولت خودشان. آن هم ثروت غیر مولد که اگر تولید بود باید دست او را هم بوسید.
وزیر دارایی انگلیس در اظهارنظری عجیب، «فشار زیاد» پس از مرگ ملکه الیزابت دوم را دلیل اشتباهات رخ‌داده در بسته اقتصادی پیشنهادی خود دانست.
پی اس جی برای خرید کارلوس سولر از باشگاه والنسیا، دو پیشنهاد متفاوت و تقریبا همزمان ارائه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ