سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از حضور هلال‌احمر در ۱۹۵ عملیات آتش‌سوزی جنگل‌ها در سال جاری خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: یک هواپیمای سمپاشی در قزوین سقوط کرد و تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر برای کمک رسانی در صحنه حضور دارند.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان ایرانیان در امارات، با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: حضور بانوان امدادگر در مأموریت‌های امدادی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به حضور ۵۱ تیم عملیاتی در عملیات جوی ۴۸ ساعت گذشته گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر آب ۶۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.
جلسه ستاد عملیات بهداشتی، درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام عملیات جوی در ۲۰ استان کشور از حضور ۹۰ تیم امدادی در این عملیات خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به حضور امدادرسانان در ۱۲ استان متأثر از سوانح جوی، گفت: امدادرسانان و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۸۶۲ نفر امدادرسانی کردند.
سرپرست سازمان امدادونجات در پی هشدار سازمان هواشناسی، با اشاره به آماده‌باش امدادگران جمعیت هلال‌احمر در استان تهران، گفت: از هم‌وطنان درخواست داریم تا از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.
ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر به صورت رسمی در نشستی با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل و معاونین جمعیت افتتاح شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: اگر حضور خیرین در زلزله خوی نبود، به موفقیت در خدمت‌رسانی به مردم نمی‌رسیدیم.
سفیر ترکیه در ایران امروز به دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور آمد و از همراهی و کمک‌های مردم ایران به زلزله‌زدگان ترکیه قدردانی کرد.
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان جمعیت هلال‌احمر و سازمان هواپیمایی کشوری با حضور روسای دو مجموعه به امضا رسید.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۱۳ هزار امدادگر در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر صبح امروز با حضور در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سردار رادان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: امسال همزمان با دهه پایانی صفر، تعداد ۱۰۷ پایگاه هلال احمر در نقاط مختلف محورهای منتهی به مشهد در استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهند.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ