سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به برنامه‌ریزی هلال‌احمر برای ارائه خدمات در مراسم اربعین از حضور ۱۵ هزار نیروی عملیاتی در مراسم اربعین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختر رکابزن ایران اعلام کرد که برای حضور در بازی‌های آسیایی تاکنون از برنامه‌ریزی برای حضور در اردوها و مسابقات و حتی تامین تجهیزات و دوچرخه هم برعهده‌ خودش است و فدراسیون اعلام کرده پولی برای حمایت از او ندارد.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
خرم‌آباد - به‌رغم برنامه‌ریزی و دعوت قبلی برای حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در جمع زنان بازرگان و کارآفرین استان، وی در این جلسه غیبت داشت!
فدراسیون فوتبال عراق به منظور آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، در حال برنامه‌ریزی چند دیدار دوستانه برای تیم ملی این کشور است.
مدیرکل شرق آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به گستردگی حضور چین در اقتصاد دنیا و همکاری کشورهای مختلف منطقه با چینی‌ها ایران نیز برای حفظ این بازار باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.
رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری گفت: رویدادهای مختلفی توسط کمیته‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده که با جدیت در پایتخت و اقصی نقاط کشور در حال برگزاری است.
یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که چین در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نشست سران کشورهای حاشیه خلیج فارس با حضور ایران است.
رزمی کار کشورمان در حال پیگیری تمرینات خود برای حضور پر قدرت در سومین مبارزه خود در سازمان BFC است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز بهرمندی از دریا برای ما یک مزیت ژئوپلیتیک است و کسانی که از این ظرفیت برخوردار نیستند دچار یک خفگی ژئوپلیتیکی هستند.
تیم کشتی آزاد ایران با ۶کشتی‌گیر عازم کرواسی شد و حسن یزدانی هم با اهداف خاصی در این رقابت‌ها حضور دارد.
نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه با حضور رئیسی
وزیر ورزش و جوانان از حمایت این مجموعه برای برنامه ریزی كارلوس كی‌روش برای حضور در جام‌ملت‌ها خبر داد.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
کدخدایی بر ضرورت تقویت دستگاه‌های امنیتی تاکید کرد و گفت: ایران در معرض دشمنی‌های بسیاری قرار دارد و در هر دوره شاهد بروز غائله‌هایی بودیم، اما آن غائله‌ها با حضور و پشتیبانی مردم پایان یافت. این اغتشاشات نیز با حضور مردم در صحنه به پایان خواهد رسید.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح، صبح امروز با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازیکنان لیگ داخلی تیم ملی پنج‌شنبه ۷ مهر در ایران حضور خواهند داشت تا تیم‌هایشان را در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر که در روز‌های نهم و دهم (شنبه و یکشنبه) مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، در اختیار بگیرند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه برآورد اولیه، حضور ۵ میلیون زائر در اربعین است، گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا هر زائر زیر ۱۵ ثانیه می‌تواند از گیت عبور کند.
سجادی از برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال برای بررسی امکان حضور بانوان در مسابقات لیگ فوتبال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ