سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از حضور ۱۳ هزار امدادگر در مراسم ۲۲ بهمن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی گرنداسلم، ۱۳ تکواندوکار ایران مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
تاکنون ۱۳ تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در سال ۱۴۰۲ اعلام آمادگی کرده اند.
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
رقابت های انتخابی برای تعیین ترکیب تیم ملی تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حالی برگزار می شود که یک بازیکن ۱۳ ساله هم در میان شرکت کنندگان حضور دارد.
مسابقات جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج فارس) طی روزهای پنجم و ششم اسفندماه با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۱۲ تیم از کارشناسان فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با حضور در روستا‌های بخش مرکزی شهرستان خوی به ادامه روند بازسازی واحد‌های مسکونی احداثی آسیب دیده از زلزله ۱۳ مهر در این شهرستان نظارت دارند.
تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی در دو گروه به رقابت‌های بین المللی در کشورهای امارات و ترکیه اعزام می شوند.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۳ هزار نفر در طرح امداد و نجات با استفاده از ۱۹ فروند بالگرد در طرح امداد و نجات تا آخر اسفند در ۱۵۳۳ پایگاه و مرکز عملیاتی کشور حضور دارند.
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه  Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور مشاور تربیتی در مدارس برای بچه‌ها لازم است، اکنون در مدارس حدود ۱۳ هزار مشاور داریم.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل اغتشاشگر ضرورت دارد، گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پایانی بر تحرکات اغتشاشگران است.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: همان طور که حضور حماسی مردم در ۹ دی ۸۸ آتش فتنه‌ها را خاموش کرد، حضور حماسی مردم در روز ۱۳ آبان نیز فتنه‌ها را کنار می‌زند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافت.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
رئیس قوه قضائیه در صفوف مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان حضور یافت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران حضور یافت.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته ایران با حضور ۱۳ ورزشکار از روز جمعه آغاز شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال نشسته ایران با حضور ۱۳ ورزشکار از روز جمعه آغاز شد.
شیراز - ۱۳ نفر برای حضور در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان فارس ثبت نام کردند و از فردا مراحل بررسی صلاحیت آنها آغاز می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ