ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر به صورت رسمی در نشستی با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر، دبیرکل و معاونین جمعیت افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد اربعین هلال احمر جزئیات خدمات هلال احمر در پیاده روی اربعین را اعلام کرد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه در زمینه‌های ویزیت، بستری ، مددکاری، امداد و انتقال، نسخ‌ درمانی، خدمات پرستاری و پاراکلینیک ارائه شد.
سمنان- در مراسم تقدیر از اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان، خبرگزاری مهر استان سمنان مورد تقدیر قرار گرفت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت: دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر حاضر و از فعالیت ها و خدمات این ستاد به مسافران نوروزی بازدید کرد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری از فعالیت‌ها و خدمات ستاد سفر به مسافران نوروزی بازدید کرد و گفت:دولت لایحه تعطیلی پنجشنبه‌ها را در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس ارائه کرد.
با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی، ستاد هماهنگی خدمات سفر، تعداد دیگری از استان‌ها و شهرها را جایگزین مقاصد شلوغ، برای سفر پیشنهاد کرد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه از امروز عصر شاهد شروع یک موج سفر جدید خواهیم بود، گفت: امروز بعدازظهر اطلاعیه جدید ستاد در مورد مقاصد سفر جایگزین اعلام خواهد شد.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران‌ و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی بازدید کردند.
اصفهان- معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از افزایش ۳۵ درصدی بازدید از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان در نوروز امسال خبر داد.
زبرخان ـ رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زبرخان گفت: امسال ۱۰۰ واحد اقامتی برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان آماده‌سازی شده است.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی همزمان با تکمیل ظرفیت اقامتگاه‌ها در برخی استان‌ها و شهرها، دبیر ستاد خدمات سفر، شهرهایی را که خلوت‌تر هستند، به عنوان مقصدِ سفر جایگزین و مکمل در نوروز ۱۴۰۲، پیشنهاد کرد.
ستاد نوروزی جمعیت هلال‌احمر با هدف خدمت‌رسانی شایسته‌تر به مسافران در ایام نوروز و همچنین رصد، ارزیابی و اطلاع‌رسانی روزانه خدمات سراسری هلال‌احمر در این ایام تشکیل شد.
تربت‌حیدریه - با حضور مسئولان ستاد خدمات سفر و دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، مانور طرح سلامت نوروزی در سطح شهرستان برگزار شد.
در پنجاه‌وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ از سوی مسئولین کمیته‌های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در آستانه ایام نوروز، گفت: هر تصمیمی که به افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات و بالا رفتن تورم منجر شود پذیرفته نیست و ستاد زیر نظر معاون اول رئیس جمهور موظف است تورم و بازار ارز و قیمت کالاهای اساسی را روزانه رصد و کنترل کند.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: بیش از ۶۸ مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی برای خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۲ به صورت کامل و دقیق اجرا شود.
مشهد ـ رئیس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از زائران و مسافران نوروزی خواست تا قبل از سفر به مشهد، محل اقامت خود را در این شهر مشخص کنند.
مشهد ـ قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: با توجه به شروع ماه رمضان از پنجم فروردین این موضوع باعث می‌شود تا شرایط خدمت رسانی به زائران نسبت به سالهای گذشته متفاوت باشد.
مشهد ـ دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم از زئران رضوی در نوروز ۱۴۰۲ میزبانی متفاوتی داشته باشیم.
مدیر امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود یکصد موکب ویژه خانم‌ها در اربعین امسال خدمات رسانی خواهند کرد گفت: توصیه اکید ما به بانوان تشرف خانوادگی است.
دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران از فصل جدید جلسات کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران به منظور ارتقاء سرانه‌های خدماتی در بافت‌های فرسوده پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ