رسانه‌های روسیه اعلام کردند سامانه‌های پدافندی این کشور امروز شنبه دو پهپاد مهاجم اوکراینی را در غرب این کشور سرنگون کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای ارتش کی‌یف در یک حمله ناموفق دیگر علیه روسیه، با پهپاد منطقه بلگورود را هدف قرار دادند.
رسانه‌ها و مقامات روس اعلام کردند سامانه پدافند هوایی این کشور ۲ پهپاد اوکراینی را در نزدیکی شهر مسکو سرنگون کرده است.
مقامات منطقه کالوگا واقع در جنوب غربی مسکو از سرنگون کردن هفت پهپاد اوکراینی بر فراز این منطقه خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
رئیس جمهور روسیه ادامه داد: پدافند هوایی مسکو برای مقابله با حملات به درستی و به شکل طبیعی کار کرد، اما تهدیدهای دیگری در رابطه با فعالیت نیروگاه هسته‌ای در زاپوریژیا وجود دارد.
وزارت دفاع روسیه امروز از سرنگون کردن ۲ موشک «سایه طوفان»- که از سوی انگلیس برای اوکراین ارسال شده‌اند- توسط سامانه‌های پدافند هوایی این کشور خبر دادند.
مقامات محلی اعلام کردند که ارتش اوکراین دیشب با حملات پهپادی گسترده مناطقی از شبه‌جزیره کریمه را هدف قرار داده، اما سامانه‌های پدافندی این حمله را دفع کردند.
بر اساس ادعای یک رسانه روسی، کریمه توسط حداقل شش پهپاد مورد حمله قرار گرفت که دو فروند از آن‌ها با موفقیت به اهداف خود رسیدند. این رسانه همچنین مدعی شد که پهپاد‌های شرکت کننده در این حمله Mugin-۵ بوده اند. علاوه بر این، مقامات رسمی کریمه تایید کردند که نیرو‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را که بر فراز این قلمرو پرواز کرده بودند، رهگیری کردند. یکی از پهپاد‌ها سرنگون شد و دیگری از طریق جنگ الکترونیک خنثی شد.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از ۱۰۰ پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از 100 پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
پهپاد انتحاری پرسه‌زن لنست محصول مشترک زالا و کلاشنیکف است که با سر جنگی سه کیلوگرمی حدود ۴۰ دقیقه مداومت پروازی دارد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته چند هواپیمای ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
فرماندار منطقه بلگورود روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی مسکو سه موشک را در این منطقه سرنگون کرده است.
آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره خرید سامانه پدافمدی اس ۴۰۰ نیز اظهار داشت: روسیه از کشور‌هایی است که روابط سطح بالایی با آن داریم. با این حال، ما در بحث سلاح پدافندی به خودکفایی رسیده ایم، اما اگر لازم باشد سلاحی تهیه کنیم انجام می‌دهیم، ولی فعلا نیازی به سلاح دیگری نداریم و خیلی از کشور‌ها دنبال باور ۳۷۳ ما هستند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای علام کرد: پدافند هوایی روسیه امروز ۸ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرده است.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، در جریان درگیری های روز گذشته ۹ پهپاد اوکراینی هدف پدافند هوایی روسیه قرار گرفت و سرنگون شد.
تصاویری از مقابله ناموفق پدافند هوایی ارتش اوکراین برابر پهپادهای روسیه را مشاهده می‌کنید.
در ۲۶ دسامبر، حدود ساعت ۰۱:۳۵ به وقت مسکو [۲۲:۳۵ به وقت گرینویچ در ۲۵ دسامبر]، یک هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی در ارتفاع پایین هنگام نزدیک شدن به فرودگاه نظامی انگلز در منطقه ساراتوف توسط پدافند ضد هوایی نیرو‌های هوافضای روسیه ساقط شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور در شبانه‌روز گذشته هفت پهپاد ارتش اوکراین را در مناطق مختلف سرنگون کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور روزانه دست‌کم ۶ پهپاد اوکراینی در منطقه خرسون و مناطق جمهوری خلق دونتسک، سرنگون می‌کند.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام پدافند هوایی اوکراین در خرسون را مشاهده منتشر کرد.
ینس استولتنبرگ که در یک کنفرانس امنیتی در برلین حضور داشت گفت پاسخ حملات پهپادی اخیر از سوی روسیه به اوکراین این است که متحدان غربی سامانه‌های پدافند هوایی به اوکراین تحویل بدهند.
یک پهپاد متعلق به نیروهای اوکراینی توسط سامانه پدافند هوایی روسیه بر فراز دریا در نزدیکی سواستوپل سرنگون شد.
وزارت دفاع روسیه می‌گوید در تازه‌ترین تحولات میدانی جنگ اوکراین، سامانه‌های پدافندی این کشور، ۹ پهپاد ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ