آشتیانی در پاسخ به سوالی درباره خرید سامانه پدافمدی اس ۴۰۰ نیز اظهار داشت: روسیه از کشور‌هایی است که روابط سطح بالایی با آن داریم. با این حال، ما در بحث سلاح پدافندی به خودکفایی رسیده ایم، اما اگر لازم باشد سلاحی تهیه کنیم انجام می‌دهیم، ولی فعلا نیازی به سلاح دیگری نداریم و خیلی از کشور‌ها دنبال باور ۳۷۳ ما هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بحبوحه افزایش احتمال حمله نظامی کشورهای غرب آفریقا به نیجر، وزیر دفاع بورکینافاسو تأکید کرد که این کشور از نیجر حمایت خواهد کرد.
وزیر دفاع با بیان اینکه در ابعاد مختلف از کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کنیم، گفت: کشورهای آن منطقه تمایل زیادی به ارتباط و تعامل با ایران دارند.
وزیر دفاع گفت: صداقت و استحکام ایران در ابعاد بین‌ المللی و حضورش در مناطق مختلف و قدرت منطقه‌ای ایران نشان از این دارد که کشورهای دیگر تمایل زیادی به رابطه با ما دارند.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که همکاری کشورهای غربی برای کمک به اوکراین در برابر روسیه ادامه دارد.
بسیاری از کشور‌های عضو ناتو بن والاس، وزیر دفاع انگلیس را گزینه مناسبی برای جانشینی ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو می‌دانستند. والاس روز چهارشنبه تمایل خود را برای در دست گرفتن ریاست ناتو اعلام کرد، اگرچه بار‌ها گفته بود که "قرار نیست اکنون اتفاق بیفتد".
وزیر دفاع انگلیس می‌گوید که زرادخانه تسلیحاتی کشورهای غربی به شکلی فزآینده تحلیل رفته و آنها را مجبور کرده برای تامین تسلیحاتی اوکراین، به بازارهای بین‌المللی متوسل شوند.
وزیر دفاع کشورمان گفت:راهبرد برخی کشورهای غربی در آفریقا؛ تعقیب اهداف استعماری و ایجاد تنش و بی ثباتی است.
اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای صبح امروز (هشتم اردیبهشت‌) با حضور امیر آشتیانی وزیر دفاع کشورمان در هند آغاز به کار کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا و برخی از کشورهای غربی با تداوم حمایت نظامی و ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال فرسایشی شدن جنگ هستند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی دهلی نو شرکت می‌کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی هند حضور می‌یابد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که کشورهای متجاوز حسن‌نیت ندارند و با اعلام آتش‌بس به دنبال بازسازی صفوف نیروهای خود هستند.
وزیر دفاع آمریکا از رقم کمک نظامی کشورهای عضو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) به اوکراین از آغاز جنگ با روسیه، پرده برداشت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به وزرای دفاع کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن عید فطر، بر ضرورت تحکیم روابط و افزایش تعامل بین نیروهای مسلح کشورهای جهان اسلام تاکید کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز تبریک گفت.
وزیر دفاع انگلیس می گوید کشورهای غربی توافق نظر دارند که تنها در صورت پایان جنگ در اوکراین، جنگنده در اختیار این کشور قرار دهند.
وزیر دفاع آمریکا برای حضور در جمع همتایان خود از کشورهای عضو ناتو و بررسی بحران اوکراین راهی آلمان شد.
وزیر دفاع روسیه هشدار داد کشورهای غربی با تجهیز تسلیحاتی اوکراین، تنها به تشدید جنگ دراین کشور دامن می زنند.
وزیر دفاع سعودی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواست که سدی محکم در برابر تهدیدات باشند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هدف نشست گروه دوستان دفاع از منشور ملل متحد ارسال پیامی جدی در زمینه محکومیت یکجانبه‌گرایی و تحریم کشورهای مستقل است.
وزیر دفاع بلاروس امروز در سخنانی فاش کرد: کشورهای ناتو آماده جنگ هستند.
وزیر دفاع سوریه اعلام کرد: سوریه با حمایت از کشورهای دوست به شکل یکنواخت در مسیر پیروزی بر تروریسم و برقراری ثبات به پیش می رود.
جانشین وزیر دفاع گفت: رژیم صهیونیستی عامل اختلاف بین کشورهای منطقه، تضعیف و فرسایش ظرفیت امت اسلامی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ