وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام پدافند هوایی اوکراین در خرسون را مشاهده منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز با چند پهپاد به شهر مسکو، پایتخت این کشور حمله کرده است.
رسانه‌های روسی از حمله پهپادی و وقوع انفجاری مهیب در شهر کورچاتوف، محل نگهداری نیروگاه اتمی کورسک خبر می‌دهند.
در پی حمله پهپادی امروز ارتش اوکراین به پایتخت روسیه، وزارت دفاع این کشور با انتشار بیانیه‌ای جزئیات این حمله را تشریح کرد.
رسانه‌های روسیه از حملات پهپادی به مناطق جنوبی و غربی پایتخت این کشور خبر می‌دهند که در پی آن چند ساختمان تخریب شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به یک خانه در منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله افراد مسلح به پادگان ارتش پاکستان در ایالت بلوچستان نزدیک مرز افغانستان، ۱۶ نظامی این کشور کشته و ۴۰ تَن نیز زخمی شدند.
فرماندار سواستاپول از خنثی کردن حمله پهپادی به این منطقه با سرنگون کردن هواپیمای بدون سرنشین مهاجم خبر داد.
حمله پهپادهای اوکراینی به انبار نفت روسیه در شهر کراسنودار را مشاهده می‌کنید؛بر اساس گزارش ها، یک پهپاد با موفقیت رهگیری شد و دیگری به انبار اصابت کرد.
تصاویری واضح از لحظه حمله پهپادی اوکراین به محل اقامت پوتین رئیس جمهور روسیه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دفتر ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با دو پهپاد انتحاری قصد داشت محل اقامت ریاست‌جمهوری این کشور را هدف قرار دهد.
به‎دنبال حمله هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین به کریمه، روسیه از ساقط کردن یک فروند پهپاد متجاوز به سواستوپل در این شبه‌جزیره خبر داد.
منابع دولتی سوریه دقایقی پیش از حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نزدیکی دمشق خبر دادند.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
فیلم منتشر شده توسط نیرو‌های مسلح اوکراین نشان می‌دهد که سربازان روسی توسط بمب‌های پرتاب شده توسط پهپاد اوکراینی هدف قرار می‌گیرند. نیرو‌های نظامی اوکراین مواد منفجره را بر روی مواضع روسیه در خط مقدم پرتاب می‌کنند و انفجار‌های زیادی در سنگر‌های برفی رخ می‌دهد.
عراق سرانجام بعداز سالها جنگ و حمله داعش، و ممنوعیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی، میزبان جام خلیج‌فارس شد و تیم ملی این کشور به فینال این رقابت‌ها راه یافت اما تصاویری از میزبانی فجیع و هجوم عراقی‌ها در گل و لای برای تماشای فینال در رسانه‌های جهان منتشر شد. در این حادثه حداقل دو نفر جان باختند
فیلم حمله تند و زشت صداوسیما به علی دایی
فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نظامی روسی که در سنگر خود استراحت می‌کند، ناگهان با اصابت بمبی از یک پهپاد اوکراینی روبرو می‌شود، اما به طرز معجزه آسایی نجات پیدا می‌کند.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از حمله داعشی‌های وطنی به حافظان امنیت با انواع سلاح گرم و سرد در شهرستان پردیس را مشاهده می‌کنید.
تظاهرات معترضان علیه استقرار زیرساخت‌های ذخیره آب جدید برای آبیاری کشاورزی در غرب فرانسه در روستای «سن سولین»، به خشونت منجر شد و پلیس به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.
برخی رسانه‌ها از حملات پهپادی به مناطق مختلف شهر کی‌یف و حملات موشکی به تأسیسات و زیرساخت‌های برخی شهرهای اوکراین خبر دادند.
گزارش‌ها حاکی است حملات موشکی روسیه تا کنون چندین شهر از جمله شهرهای ایوانوفرانکیفسک، سومی و خارکیف را هدف گرفته است.
ریکاردو ساپینتو بار دیگر کنار خط جنجال ساز شد و اینبار بعداز دریافت کارت قرمز، به سوی داور حمله‌ور شد و سپس برای کتک زدن مربی گل‌گهر سعید الهویی به سمت نیمکت تیم حریف هجوم برد
فیلمی از مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در شمال عراق را پس از حمله موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ