وزارت دفاع روسیه می‌گوید در تازه‌ترین تحولات میدانی جنگ اوکراین، سامانه‌های پدافندی این کشور، ۹ پهپاد ارتش اوکراین را سرنگون کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر بنده توجه مصدق به «حقوق ملی» بود و شاید او تامین «منافع ملی» را در استیفای حقوق ملی می‌پنداشت. حقوق ملی امری مبهم و در تقابل با حقوق ادعایی دیگران است و استیفای آن نیاز به قدرت دارد. اما «منافع ملی» امری سیاسی است که تامین آن نیاز به تعامل و تفاهم و گاهی تسامح در حدود توانمندی و امکانات دارد. پافشاری در استیفای حقوق حتی اگر آن را «حق مسلم» بپندارند، ممکن است در عمل موجب خسارت شود و به زیان منافع ملی باشد.
این پهپاد دارای ۲۴ ساعت مداومت پرواز است و میتواند راکت هدایت شونده ۷۰ م م لیزری ، هر دو مدل موشک MAM و انواع بمب های هدایت ماهواره‌ای با برد ۲۸ تا ۷۰ کیلومتر حتی موشک کروز اس او ام را نیز حمل کند.
به گفته پیرهادی لایحه برنامه هفتم توسعه همچون قانون برنامه ششم توسعه برای آسیب‌های اجتماعی اولویت‌بندی قائل شده‌اســت اما متاسفانه اولویت‌های پیشنهاد شده در لایحه برنامه هفتم توسعه تفاوت چندانی با اولویت‌های تعیین شده دربرنامه ششم توسعه ندارند .
وزارت دفاع روسیه یک روز پس از حمله تروریستی منتسب به اوکراین به پل کریمه، اعلام کرد که مسکو حمله شبانه کی‌یف با ۲۸ پهپاد به کریمه را دفع کرده است.
منابع فلسطینی از وقوع ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
۲۸ نفر در کشور مبتلا به تب کریمه کنگو شدند که از این تعداد ۳ نفر فوت شدند. مردم توصیه‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور را جدی بگیرند.
مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.
تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است.
تبریز- وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ هزار مکان ورزشی در کشور داریم که تعداد ۸ هزار از این اماکن دولتی است.
بوئینگ ام‌کیو-۲۸ «گوست بت» که قبلاً با نام بوئینگ ایرپاور تیمینگ سیستم (ATS) و پروژه لویال وینگمن شناخته می‌شد، یک پهپاد شناساگریز، هم‌پر و چندمنظوره است که بوئینگ استرالیا به سفارش نیروی هوایی سلطنتی استرالیا توسعه می‌دهد.
۲۸ اردیبهشت، روز بزرگداشت حکیم عمر خیام
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲۸ محکوم متواری در این شهرستان خبر داد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: ۲۸ میلیارد ریال کمک خیران در این مراسم گردآوری شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گل‌ریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: ۲۸ میلیارد ریال کمک خیران در این مراسم گردآوری شد.
وزارت دفاع تایوان در بیانیه ای در توییتر اعلام کرد: امروز تا ساعت ۶۰ صبح، ۲۸ هواپیما و چهار کشتی ارتش آزادیبخش خلق چین در اطراف تایوان مشاهده شدند.
وزارت دفاع تایوان از رویت شماری هواپیما و کشتی متعلق به ارتش چین در اطراف این جزیره خبر داد.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس به اظهارات نماینده مردم ملایر مبنی بر اینکه ۳۴ هزار نفر در مجموعه وزارت نفت بر اساس قانون تبدیل وضعیت ایثارگران جذب شدند، واکنش نشان داد.
پلیس آمریکا ویدئویی منتشر کرده است که در آن فردی که متهم به قتل یکی از بستگانش است، پس از باز شدن دستبند‌ها برای برگزاری جلسه دادگاه، فرار می‌کند. این جوان ۲۸ ساله، به مدت دو ساعت در حال فرار بود تا اینکه ماموران به کمک پهپاد مسیر ورودش به یک آپارتمان را رصد کردند. متهم در حالی که داخل یک کمد مخفی شده بود، بازداشت شد.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از روز ۱۲ اسفندماه در خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد.
مرحله جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از روز ۱۲ اسفندماه در خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد.
مقامات وزارت دفاع تایوان مدعی شدند در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک‌شدن ده‌ها جنگنده و کشتی ارتش چین به به بخش جنوب‌غربی این جزیره را رصد کردند.
شاهرود- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شاهرود گفت: در ۴۸ ساعت اخیر ۲۸ تصادف در شهرستان رخ داد که ماموران اورژانس ۴۴ نفر مصدوم این تصادفات را به بیمارستان‌ها منتقل کردند.
یک نشریه آمریکایی در گزارشی مدعی شد که یک کارخانه تولید سلاح در این کشور به مقامات اوکراین پیشنهاد داده تا در ازای پرداخت «یک دلار»، دو پهپاد تهاجمی بخرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ