روز گذشته هفتم فروردین ۱۴۰۱ شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۲۰۵ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۷۵۹ واحد قرار گرفت و در حالی که سهامداران امروز منتظر آغاز معاملات بودند به یکباره با پیام مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران و توقف معاملات این بازار مواجه شدند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک توضیح قابل قبول این است که ما تمایل داریم به بوی خودمان عادت کنیم. به عبارت دیگر، به گفته دکتر لورِتا برونینگ، متخصص شیمی مغز و رفتار اجتماعی پستانداران، از آنجایی که ما به طور منظم گاز روده دفع می‌کنیم (به طور متوسط حدود نیم لیتر در روز)، به بوی آن عادت کرده‌ایم.
ما نباید به دلخوشی‌های کوچک دل ببندیم. اگر می‌خواهیم در قطب اقتصادی منطقه‌ای جایی داشته باشیم، باید همکاری گسترده و همگرایی منطقه‌ای ایجاد کنیم؛ همانطور که اعراب با یکدیگر کار و سرمایه گذاری می‌کنند. در حال حاضر عراقی‌ها با شورای همکاری‌های خلیج فارس و به ویژه عربستان و امارات همین رفتار را دارند و سرمایه گذاری‌های چندمیلیارد دلاری در بصره و سایر شهر‌های مهم، جذب می‌کنند. ترکیه نیز رفتاری مشابه انجام داده است. سفر اخیر اردوغان به عربستان، امارات و کشور‌های عرب منطقه با همین هدف انجام شد و پیش بینی می‌شود سرمایه گذاری‌های ده‌ها میلیارد دلاری بین ترکیه و کشور‌های منطقه شکل بگیرد. دلخوشی ما به تعدادی سفر درست نیست. این سفر‌ها به لحاظ دیپلماتیک مثبت است، اما باید دستاورد اقتصادی نیز داشته باشند. تحقق همه این اهداف به عملکرد تیم دیپلماسی دولت سیزدهم بستگی دارد.
اگر در استفاده از هدفون زیاده روی کنید، ممکن است دچار تینیتوس یا همان وزوز گوش شوید. ممکن است رفته رفته حتی در سکوت کامل هم صدای زنگ زدن، وزوز، ترق و تروق و خش خش بشنوید.
ریچاردسون درباره آینده‌ای هشدار می‌دهد که در آن ربات‌ها به صورت روزمره و عادی برای مقاصد جنسی به کار می‌روند. او «کارزار علیه ربات‌های پورن» را با هدف جلب توجه به آسیب‌های اخلاقی عادی‌سازی چنین استفاده‌هایی از فناوری راه‌اندازی کرده است.
ضعف عضلات می‌تواند منجر به تق تق کردن ستون فقرات هنگام حرکت بشود. طولانی نشستن یا ایستادن منجر به وارد آمدن فشار زیاد به مفاصل و حتی ایجاد درجاتی از آرتروز در مفاصل می‌شود و حتی می‌تواند با درد، علاوه بر این صدا‌ها همراه شود.
احتمالا یک تفاوت قابل تشخیص که نظرتان را جلب کرده، کوتاهی در‌های توالت‌های عمومی است که بعضی وقت‌ها احساس داشتن فضای خصوصی را سلب می‌کند. اما دلایلی پشت این طراحی سوال برانگیز وجود دارد.
سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: هواشناسی اعلام می‌کند دما‌های ۴۹ درجه و بالاتر رخ خواهد داد، اما اگر هواشناسی رسما اعلام کند دما به ۵۰ درجه رسیده است، تعطیلی اعمال می‌شود.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
عضو اتاق مشترک ایران و عراق گفت: تجار عراقی برای معامله با طرف ایرانی از ارز آزاد استفاده می کنند، بنابراین برای کاهش ریسک باید معاملات بر اساس یک نرخ ارز ثابت غیر از دینار و ریال صورت گیرد.
وقتی مردم امید بیشتری داشته باشند، حمایت بیشتری از سیستم می‌کنند؛ بنابراین مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی و... حساس می‌شوند. حل این معادلات به نام هر جناحی که تمام شود به نفع مردم و کشور است. همان‌طورکه روابط منجمد با عربستان ذوب شد و هیچ خدشه‌ای به اقتدار ملی ایرانیان وارد نشد، حل مشکلات با کشور‌های غربی به خصوص امریکا هم اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را ارتقا می‌بخشد و زمینه پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.
امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، یک خبر مهم برای وتجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۱ اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در حالی که چند روزی است نرخ ارز در بازار با روند افزایشی مواجه شده است، صبح امروز در شروع معاملات رسمی بازار متشکل ارزی و صرافی‌های مجاز، شاخص ارزی به طرز معناداری قد کشید و به رکورد جدید رسید.
علی فراقی گفت: شاخص کل بورس آن چنان که باید با ثبت یک کندل مورد اعتماد ناحیه مقاومتی را عبور نکرد و به اصطلاح یک شکست نامعتبر برای شاخص کل رقم خورد.
علی فراقی در گفت‌وگو با مهر علت افزایش عرضه بازار در ساعات پایانی امروز را توضیح داد.
در شرایطی که شاهد تغییر روابط سیاست خارجی و سخت شدن معاملات ارزی و یا تغییر قیمت دلار هرات نیستیم، افزایش نرخ ارز منطقی نیست.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
از روز گذشته ۲ آبان ماه تعلیق شدن نماد معاملاتی باشگاه استقلال به یکی از اخبار ویژه رسانه‌ها تبدیل شده است. اما چه موضوعی باعث شد تا نماد استقلال در بورس تعلیق شود و این تعلیق تا چه زمانی ادامه دارد؟
معاملات الگوریتمی در شرایط فعلی باعث ضررهای بیشتری به فعالان بازار سرمایه شده است.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
با آغاز اعتراضات در کشور محدودیت های اینترنتی برای کنترل شرایط موجود اعمال شد. بسیاری از سهامداران بر این عقیده بودند که باید با این محدودیت ها، معاملات بورس هم متوقف می شد. قانون در این باره چه می گوید؟
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است، یک گوشی آیفون توانسته مانند یک جلیقه ضد گلوله جلوی اصابت گلوله به یک سرباز اوکراینی را بگیرد و جان او را نجات دهد.
ایجاد تعادل میان نزدیکی و حفظ یک فاصله منطقی در روابط میان پدر و مادر و فرزندان بالغ، چالش برانگیز است. در شرایطی که شوهر بیش از اندازه به خانواده اول خود وابسته است، تحت هیچ شرایطی نباید او را در موقعیتی قرار دهید که مجبور به انتخاب میان شما و مادر و پدرش باشد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم تا شب عید خبر خوبی برای جاماندگان سهام عدالت داشته باشیم و واگذاری سهام برای این افراد انجام شود.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۶۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۴۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ