مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: به علت اجرای عملیات تعمیر و نگه‌داری سیستم تهویه تونل‌های این محور، در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مهرماه مسیر کرج- چالوس مسدود شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه از آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
باتوجه به بارش‌های رگباری، اطراف سنگ‌ها سست شده و احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی متصور است.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
رییس پلیس راه البرز از ترافیک فوق سنگین در جاده کرج -چالوس در محدوده این استان طی عصر دوشنبه خبر داد و از رانندگان خواست از عجله و شتاب پرهیز کنند.
رییس پلیس راه البرز گفت: محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل عملیات عمرانی در محور سیاه بیشه در استان مازندران از روز گذشته به صورت مقطعی بسته شده است.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.
رییس پلیس راه البرز گفت: کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: این انسداد به دلیل ایمن سازی و لق گیری سنگ‌ها صورت گرفته است.
سرهنگ کرمی: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار سنگین ترافیک از محدوده آزادراه تهران - شمال تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند.
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
کرمی از رانندگان و مسافران خواست با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال سقوط سنگ از توقف در حاشیه جاده بویژه در محور کرج -چالوس اجتناب کنند.
ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیمه سنگین است.
سرهنگ کرمی از مسافران خواست از سفر‌های غیر ضروری به خصوص در محور‌های کوهستانی از جمله جاده کرج - چالوس پرهیز کنند.
سرهنگ کرمی با اشاره به بارش برف در محور‌های مختلف استان، گفت: خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در محور کرج-چالوس اعمال قانون می‌شوند.
این انسداد به دلیل ریزش بهمن در منطقه سیاه بیشه در استان مازندران ایجاد شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج - چالوس که درپی ریزش چهار بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
رییس پلیس راه البرز از اعمال ممنوعیت تردد با توجه به بار سنگین ترافیک از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.
رییس پلیس راه البرز گفت: مسافران می‌توانند از محور جایگزین آزادراه تهران - شمال برای سفر به استان مازندران تردد کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک از کرج تا بیلقان، روان؛ از بیلقان تا آدران، روان؛ از سد امیرکبیر تا گچسر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کندوان، نیمه سنگین و از کندوان تا هزارچم نیز به همین صورت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از کرج به چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم تهویه تونل کندوان و همچنین پاکسازی و لق‌گیری تراشه‌های باز ریزشی حدفاصل کف هزار چم و سیاه بیشه ایجاد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ