جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در رابطه با این خبر گفت: در محل حادثه مشاهده شد که یک حلقه چاه فاضلاب حدوداً ۱۲ متری در یک منزل قدیمی سه طبقه وجود داشته که تخریب شده و در پی آن یک خانم جوان حدوداً ۱۸ ساله به داخل چاه سقوط کرده بود. آتش‌نشانان با احتیاط کامل و با توجه به سست بودن دیواره‌ها و احتمال ریزش دوباره چاه عملیات را آغاز کردند و موفق شدند این خانم جوان را از چاه خارج کنند، اما امدادگران اورژانس پس از معاینه وی مرگش را تأیید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: مردی ۴۰ ساله هنگام کندن یک چاه در حاشیه شهر مشهد به علت گاز گرفتگی فوت کرد.
دور جدیدی از اعتراضات شبانه در فرانسه با وجود محدودیت‌های سخت پلیسی همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود معترضان مراکز تجاری، مغازه‌ها و حتی اماکن دولتی را غارت می‌کنند.
تربت حیدریه ـ مدیر عامل شرکت آبفای تربت حیدریه از اتصال چهارمین چاه کشاورزی به شبکه آبرسانی تربت حیدریه خبرداد.
اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرستان تیران و کرون از تجهیز ۱۲۰ حلقه از چاه‌های این شهرستان به کنتور هوشمند الکترومغناطیس خبرداد.
یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از ۱۱ حلقه چاه تأمین کننده آب آشامیدنی در دشت آبرود این شهرستان ۹ حلقه خشک شد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۵۱ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی بسته شده است.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در اصفهان مسدود شد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان، با اشاره به تنش آبی موجود در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، گفت: حفر سه چاه جدید در این دو شهرستان برای کاهش مشکل، مصوب شده است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان، با اشاره به تنش آبی موجود در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، گفت: حفر سه چاه جدید در این دو شهرستان برای کاهش مشکل، مصوب شده است.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان سمیرم از مسدود کردن ۱۱۹ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان از پُر و مسدود شدن ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر ۸۷۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: ۹۰۰ نقطه شهر اصفهان چاه جذبی حفر شد تا روان‌آب‌های حاصل از بارش‌ باران لایه‌های زمین را تغذیه کرده و از شدت فرونشست این شهر بکاهد.
وزیر نفت با بیان اینکه باید در صنعت نفت از روش‌های روز بهره ببریم گفت ما ۵۰ حلقه چاه کم بازده را در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار خواهیم داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم/ شلیک‌های مرگبار مرد مسلح به همکارانش/ درخواست طلاق بعد از ۱۰ بار خواستگاری/ شکایت دختر فروشنده از مشتری آزارگر/ قتل مرد جوان به دلیل ندادن پول غذا/ فاجعه‌ای به رنگ خون!/ مرگ مرد کنج یاب در چاه ۱۲ متری
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
مدیر نظارت برتولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به وجود ۶۰۰ تا ۷۰۰ چاه کم‌بازده در صنعت نفت کشور گفت: به‌زودی قرارداد افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت وگاز با شرکت‌های داخلی امضا می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی
چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت یک خانم جوان در اثر سقوط در چاه ۱۲ متری در محله نارمک خبر داد.
گاز چاه جان ۴ کارگر را گرفت
زاهدان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با رونمایی از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی چاه ژرف ۳، آب این چاه به منظور کاهش تنش آبی منطقه سیستان وارد مدار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ