ایلام- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: قاتل فراری پس از ۱۸ روز با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از متهمین به قتل در افسریه تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۷ ماه متواری بودن دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در خصوص مرگ «نسیم صدقی» رسانه‌ها خبرسازی جعلی در جهت کشته‌سازی انجام دادند. قاتل از کشور فرار کرده بود و اکنون دستگیر و به کشور بازگردانده شده و در بازداشت است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری که در شرق تهران مرتکب جنایت شده بود، خبر داد و گفت: متهم پس از ۶ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی به دام کارآگاهان اداره دهم تهران افتاد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: بررسی‌های پلیس حاکی از آن است که انگیزه قاتل در ارتکاب جرم کاملا خانوادگی بوده و در این رابطه پرونده متشکله به مراجع قضایی ارسال و تحقیقات پلیس نیز ادامه دارد.
فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: قاتل فراری قتل‌های خانوادگی ورامین و پاکدشت با شلیک پلیس زمین‌گیر شد.
بهزاد درباره انگیزه‌اش به کارآگاهان گفت: من هرگز انگیزه‌ای برای قتل نداشتم دعوای من با شروین و ۲ نفر دیگر به نام آرش و فرید صرفاً به خاطر نشان دادن قدرت خودمان بود. نمی‌دانم چه شد که الکی به جان هم افتادیم. من ناخواسته با چاقویی که داشتم ضربه‌ای به او زدم. خودم هم زخمی شده بودم و وقتی دیدم او روی زمین افتاد و پلیس به معرکه رسیده است از ترس پا به فرار گذاشتم.
قاتل فراری که در خوزستان طی عملیات دستگیری یک پلیس را هم به شهادت رسیده رسانده بود سرانجام توسط ماموران نوپو در مخفیگاهش به درک واصل شد.
اهواز- در جریان یک عملیات پلیسی، فرد قاتل و عامل تیراندازی در محله کیانپارس کشته شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان در صحنه جرم حکایت از آن داشت که مقتول با ۲ برادر جوان که با آن‌ها در تهرانپارس همسایه بوده به دلیل جای پارک خودرو درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. همچنین در ادامه مشخص شد که این ۲ برادر پس از ارتکاب جنایت ابتدا به کردستان و سپس به صورت غیرقانونی به عراق گریخته‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال خبر داد و گفت: متهم به دلیل جای پارک در تهرانپارس به همراه برادرش دست به جنایت زده است.
تحقیقات نشان از آن داشت که قاتل یک ورزشکار به نام علی است که در حال حاضر زندگی مخفیانه‌ای دارد تا اینکه سحرگاه ۱۲ فروردین ماه مأموران با دوربین پلاک خوان موفق به ردزنی قاتل فراری در جاده فیروزکوه شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این قاتل ورزشکار را دستگیر کردند.
شفت- فرمانده انتظامی شفت از شهروندان خواست تا قاتل فراری را شناسایی و به پلیس اطلاع دهند.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت سیستمی شدند که می تواند مواد معدنی را فراوری کند؛ این کارخانه قابل حمل در معادن روی قابل استفاده است.
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.
خبر کشف جسد مرد ناشناس ساعت یک بامداد ۲۲ مهرماه به پلیس اعلام شد و وقتی ماموران به محل حادثه رفتند، متوجه شدند مقتول یک کارتن‌خواب حدودا ۴۰ ساله است که سه نفر از اراذل و اوباش با انگیزه‌ای نامعلوم او را کتک زده، با چاقو کشته و فرار کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: این عملیات و دستگیری موفقیت آمیز نشان از اشرافیت اطلاعاتی و توان پی جویی و ردزنی گسترده پلیس دارد و می‌تواند هشداری به دیگر تبهکاران و مجرمان باشد.
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب زرند اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.
دستگیری قاتل فراری در مرز ماکو
با کشف جسد، بررسی‌های تخصصی برای دستگیری متهم فراری زیر نظر سرهنگ نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یافت تا این که بالاخره رصد‌های اطلاعاتی نشان داد وی به شهرستان زابل گریخته است؛ بنابراین ادامه دستورات قضایی توسط قاضی محمد صیادی (بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب زابل) صادر شد و کارآگاهان با هدایت و راهنمایی‌های مقام قضایی موفق شدند متهم ۳۱ ساله را در زابل دستگیر و به مشهد منتقل کنند.
خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
خمین - فرمانده انتظامی خمین از کشف راز قتل جوانی ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: در این حادثه ضارب با چاقو ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر ایرانی را به قتل رساند، قاتل در حال فرار و خروج از استان کرمان بود که توسط عوامل پلیس در شهرستان انار دستگیر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ