سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- سرمربی تیم ملی والیبال چین تایپه‌گفت: اگر همین روند را ادامه دهیم در جمع هشت تیم برتر خواهیم بود.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قطر گفت: افغانستان بعد از مدت‌ها در چنین مسابقاتی حضور یافته و در ست اول عملکرد درخشانی داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه از عملمرد نوجوانان ایزان تمجید کرد.
مربی تیم ملی والیبال نوجوانان بلژیک از عملکرد نوجوانان ایران تمجید کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد.
مسابقات لیگ ملت‌های والیبال زنگ خطر جدی را برای والیبال ایران در رده بزرگسالان به صدا درآورد. این در حالی است که تیم های رده پایه عملکرد فوق العاده ای داشتند.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و برنامه‌های پیش‌روی این تیم‌ها برگزار می‌شود.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها 2023 و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان 2023 روز شنبه برگزار می‌شود.
کارشناس والیبال کشورمان معتقد است با وجود اینکه ایتالیایی‌ها پراشتباه بودند اما عملکرد ضعیف تیم ملی در سرویس و دفاع باعث شد نتیجه را واگذار کنند.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
تیم ملی والیبال از لحاظ پاس و توپ‌گیری در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به ترتیب در جایگاه دهم و پانزدهم قرار گرفته است.
کارشناس والیبال کشورمان معتقد است عدم هماهنگی بازیکنان و نبود اعتماد به نفس در ملی پوشان باعث شد در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ایران برابر حریفانش رضایت‌بخش نباشد.
تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت اردوی این تیم گفت: همه باید تلاش کنیم که والیبال نقل محافل مردم باشد و علاقمندان از تماشای عملکرد ملی‌پوشان لذت ببرند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای نظارت بر عملکرد لژیونرها راهی ترکیه شد.
نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان به زودی برگزار می شود.
هیات رئیسه فدراسیون والیبال به منظور بررسی عملکرد تیم‌های ملی عصر فردا (دوشنبه ۲۱ شهریور) تشکیل جلسه می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش بسیار بد برابر هلند با نتیجه 3-1 شکست خورد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: نوع عملکرد بازیکنان در برابر تیم‌های بزرگ چین و ژاپن حکایت از ایجاد تغییری بزرگ در والیبال زنان ایران دارد.
سرمربی تیم ملی والیبال اوکراین گفت: ما عملکرد تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان را دنبال کردیم و به نظرم ایران تیمی جوان و قدرتمند است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که چاره‌ای جز مدیریت برق صنایع وجود ندارد این کار باید به صورت دقیق و درست متناسب با زمان اعلامی انجام شود.
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!
پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ