کارشناس والیبال کشورمان معتقد است با وجود اینکه ایتالیایی‌ها پراشتباه بودند اما عملکرد ضعیف تیم ملی در سرویس و دفاع باعث شد نتیجه را واگذار کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن اسبق پرسپوليس از اتحاد ‌تدابیر فنی کادرفنی و کیفیت بازیکنان به عنوان ویژگی‌های موفقیت این تیم خبر می‌دهد.
گل دوم تیم فوتبال سپاهان روی کار تیمی خوب بازیکنان این تیم و البته اشتباه محرز سنگربان جوان حریف به ثمر رسید.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:فرق استقلال و پرسپولیس در نیمه دوم اشتباه کشنده «سیلوا» بود.
سنگربان رئال مادرید خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش مانع از شکست رئال روی اشتباه او شدند.
در دیدار لیگ یک اتفاق عجیبی رقم خورد و علی‌رغم اخراج یکی از بازیکنان، دو تیم همچنان کار را با ۱۱ بازیکن دنبال کردند.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
کارشناس فوتبال و بازیکن سابق استقلال عملکرد این تیم در دیدار برابر ملوان را بدون اشتباه ارزیابی کرد و گفت: بعد از مدتها همه بازیکنان این تیم بدون اشتباه بازی کردند و شاهد نمایش زیبایی بودیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم هشدار داده بود که در بازی‌های جام حذفی باید تمرکز کامل داشته باشند و جای اشتباه نیست.
مهاجم استقلال می گوید که نباید به بازیکنان این تیم اتهام کم کاری زده شود.
سرمربی پیکان بابت استفاده از بیشترین تعداد بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود خرسند است و می‌گوید از بازی دادن به جوان‌ها لذت می‌برد.
در ثانیه های پایانی بازی ایران در برابر آمریکا شاهد یک رفتار غیر حرفه ای از سوی بازیکنان تیم ملی بودیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی برای رسیدن به پیروزی نیاز به تمرکز و آرامش دارد گفت: ترکیبی که برابر ولز انتخاب شده بود بدون اشتباه کار کرد.
بازیکن الجزایری تیم ملی قطر در صحنه گل اول تیم سنگال اشتباه مرگ باری انجام داد که همین امر منجر به شکست عنابی ها شد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است بازیکنان تیم ملی با خودباوری می‌توانند مقابل ولز نتیجه لازم را بگیرند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی مقابل نیکاراگوئه از لحاظ روحی برای بازیکنان خوب بود گفت: هر چند حریفان قدرتمندی در جام جهانی داریم اما اشتباه در این مسابقات باعث پشیمانی آنها می شود.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت آبی پوشان تهرانی گفت: یک اشتباه از سوی بازیکنان استقلال باعث خواهد شد تا این تیم قهرمانی را از دست بدهد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از تساوی برابر استقلال گفت: در دو صحنه مشکوک داور به درستی عمل کرد چرا که بازیکنان استقلال می خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است دوندگی پا به پای بازیکنان پیکان رمز پیروزی این تیم برابر شاگردان جوان مجتبی حسینی است.
مالک باشگاه اتحاد کلباء با حضور در تمرین این تیم، به تمجید از عملکرد کادرفنی و بازیکنان پرداخت.
حسن روشن پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی ایران در این فیلم صحبت می‌کند.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ