دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از عدم توافق نیلوفر اردلان و باشگاه پیکان، به احتمال بسیار زیاد، فاطمه شریف جایگزین او روی نیمکت تیم فوتسال زنان پیکان خواهد شد.
مرتضی شریفی، ستاره تیم ملی والیبال اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اردوهای پیش رو همراه ایران باشد.
به نظر می‌رسد مرتضی شریفی و علی حاجی‌پور دچار مصدومیت‌های کاملا جدی شده اند.
مرتضی شریفی همانند علی حاجی‌پور مسابقه با کوبا در هفته سوم لیگ ملت‌ها را از دست داد.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران معتقد است که نبود سرمربی، آنالیزور و کادر پزشکی لطمه بزرگی به تیم ایران زده است.
مرتضی شریفی به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار تیم های والیبال ایران و فرانسه انتخاب شد.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
المیرا شریفی مقدم در گفتگو با یک روانشناس در رابطه با موضوع آشنایی پیش از ازدواج در پاسخ به سوال روانشناس با اختلاف نظر مواجه شدند.
با وجود درخشش شریفی در یکضرب و علیرضا یوسفی در دوضرب، هیچ کدام از وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع دسته فوق سنگین آسیا نرفتند.
گالاتاسرای در روزی که مرتضی شریفی روی نیمکت بود به رتبه چهارم رسید
با حکم رئیس مجلس شورای اسلامی، علیرضا شریفی معاون اجرایی مجلس شورای اسلامی شد.
مدیر تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی این تیم گفت: با تمام وجود تلاش می شود تا با تمرکز روی عملکرد تیم به حام جهانی برسیم.
مدیر تیم فوتبال جوانان ایران با اشاره به اردوی این تیم گفت: با تمام وجود تلاش می شود تا با تمرکز روی عملکرد تیم به حام جهانی برسیم.
مهدی شریفی پس از چند روز حضور در تمرینات تیم فوتبال نساجی مازندران بار دیگر به اردوی دریای بابل بازگشت.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
دو ملی پوش سنگین وزن تیم ملی ایران در مسابقات جهانی وزنه برداری نتوانستند روی سکو بروند و مدال کسب کنند.
بنا برگزارش‌ها سونیا شریفی دختر نوجوان ۱۷ ساله اهل آبدانان با قرار وثیقه آزاد شده است.
دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: دو فردی که دیشب وارد دانشگاه شدند، نشانی دفتر بسیج را داشته‌اند. درب دفتر بسیج هم دیشب قفل نبوده و باز بوده است. این دو فرد وارد دفتر شده و دو بطری حاوی ماده اشتعال‌زا به سمت دفتر پرتاب می‌کنند و دفتر را به آتش می‌کشند. حدود ساعت ۷ صبح امروز دانشجویان بسیج از بروز آتش‌سوزی آگاه می‌شوند. البته در آن زمان آتش خاموش شده بود.
در این ویدئو یکی از شهروندان افغان می گوید: این دیوار در مرکز شهر مزار شریف افغانستان قرار دارد که عکس‌های شاعرانی مثل مولانا جلال الدین محمد بلخی، ابو علی سینا و رابعه بلخی روی آن حکاکی شده بود. او می‌گوید طالبان این تصاویر را با لوگوی حکومت‌شان، شعار‌ها و اعلانات خود پوشانده‌اند.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد و شریف مولداوی از روی نقطه پنالتی برای یونایتد گلزنی کرد تا اولین گل او در لیگ اروپا به ثمر برسد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه به هماهنگی بازیکنان بسیار کمک می‌کند.
فیلم «ملخ» با حضور بازیگرانی چون هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، رامین صدیقی، آمنه آقا رضا کاشی و علی مصفا، که در افتتاحیه جهانی، در جشنواره بزرگ جنوب از جنوب غربی در شهر آستین در ایالت تگزاس به روی پرده رفته بود، با تحسین شماری از منتقدان بین المللی نیز روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ