نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان در لیگ ملت‌ها 2023 و تیم ملی جوانان در قهرمانی جهان 2023 روز شنبه برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم برترین‌های فوتبال آسیا آبان ماه در دوحه، پایتخت قطر، برگزار می‌شود.
سرویس اطلاعاتی انگلیس درباره احتمال آموزش نیروهای بلاروسی در نزدیکی مرز لهستان به دست نیروهای ارتش خصوصی «واگنر» هشدار داد.
معاون سخنگوی شورای فدراسیون روسیه می‌گوید در صورتی که در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا یکی از احزاب به رای بیشتری نیاز داشته باشد، احتمالا واشنگتن جنگ اوکراین را در این بازه تشدید خواهد کرد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، ائتلاف نظامی ناتو هنوز نتوانسته دبیر کل جدید این ائتلاف را انتخاب کند.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا فردا لایحه برنامه هفتم توسعه تقدیم مجلس می‌شود.
گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول را ابراهیم اسدی زد و شاید این هم مهم ترین گل زندگی علی نعمتی باشد.
دو بازیکن خارجی پرسپولیس احتمالا با پایان فصل به در خروجی این باشگاه هدایت خواهند شد.
چت جی پی تی یک ابزار قدرتمند است و مزایای بالقوه هوش مصنوعی هنوز به طور کامل شناخته نشده است. با این وجود، این خطر اساسی وجود دارد که میراث چنین فناوری‌ای نه بیکاری بیش‌تر بلکه گسترش مزخرفات باشد.
سرمربی هورسان رامسر معتقد است بازی بعدی این تیم برابر پاس گرگان نیز خیلی نزدیک خواهد بود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال بسیار زیاد، دوم بهمن ماه کلیات بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به احتمال بسیار زیاد، دوم بهمن ماه کلیات بودجه ۱۴۰۲ در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد.
رئیس جمهوری فرانسه از عملکرد سرمربی تیم ملی این کشور رضایت دارد.
طبق آمار، شش دهم افراد به پهلو می‌خوابند. یکی از خوبی‌های به پهلو خوابیدن این است که خوروپف را کمتر می‌کند. همان‌طور که گفتیم اگر به پشت بخوابید احتمال خوروپف کردنتان بیشتر است؛ زیرا این مدل خوابیدن اجازه می‌دهد بافت حلق پایین بیفتد و راه هوایی را مسدود کند.
توماس مولر و ایلکای گوندوگان، دو ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، به زودی با رده ملی وداع خواهند کرد.
گروه F لیگ اروپا وضعیت بسیار عجیبی دارد که در نگاه اول با منطق جور در نمی‌آید.
مشاور وزیر دفاع رئیس جمهور سابق آمریکا می‌گوید که احتمالاً واشنگتن و لندن پشت پرده انفجارهای خط لوله نورد استریم هستند.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه احتمالا شنبه محور مهران به ایلام یکطرفه می شود، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار خودرو هنوز در پارکینگ‌های مرزی حضور دارند.
آبادان- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از احتمال باقی ماندن یک کارگر زیر آوار متروپل خبر داد.
تیم ملی روز 27 شهریور برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال راهی اتریش خواهد شد.
مهرداد لاهوتی گفت: معمولا دولت‌ها پیش از آنکه فردی را به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی کنند، رایزنی‌هایی با مجلس می‌کنند و اگر نظر عموم نمایندگان مثبت بود فرد را معرفی می‌کنند من اطلاع خاصی ندارم اما احتمالا دولت درباره آقای زاهدی‌وفا مشورت‌هایی با مجلس کرده است.
صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.
سازمان لیگ هنوز به طور رسمی محل برگزاری دیدار تیم‌های ملوان انزلی و استقلال را اعلام نکرده است.
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ