پست اینستاگرامی سایت رهبر انقلاب در پی صعود تیم ملی والیبال ایران به جمع هشت تیم برتر لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ جهان ، از عملکرد تیم ملی با مربی ایرانی تجلیل کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با حضور در حسینیه امام خمینی پیراهن تیم ملی را به رهبر انقلاب تقدیم کردند.
سرمربی سپاهان می‌گوید شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان باعث نگرانی او شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
مقام معظم رهبری بعد از قهرمانی تیم والیبال جوانان در پیامی از این تیم افتخارآفرین تقدیر کردند.
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
رهبر جنبش انصارالله یمن با نماینده جنبش جهاد اسلامی در صنعا، دیدار و گفتگو کرد.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
سخنگوی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در مورد حجاب روشن کردند و فرمودند که این وضعیت باید با برنامه اصلاح شود و بدون برنامه نباید اقدامی صورت گیرد. لایحه اخیری که در این حوزه مطرح شده است، لایحه قضایی است که توسط قوه قضائیه برای ارسال به مجلس تقدیم دولت شده است. متن این لایحه در دولت اصلاحاتی داشته و متنی که در فضای مجازی از این لایحه منتشر شده نادرست است و متن منتشره، متن نهایی لایحه قوه قضائیه که دولت با تغییراتی آن را مصوب کرده، نیست.
تقدیر رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در این فیلم را مشاهده می‌کنید.
پوتین در یک سال جنجال خودساخته چه آموخته است؟ او هنوز بر این باور است که وضعیت فعلی تقصیر طرف مقابل است. او روز سه شنبه خطاب به مردم روسیه مدعی شد: "این آنان بودند که جنگ را آغاز کردند". به عبارت دیگر، پوتین هنوز درسی از یک سال جنگ اوکراین نیاموخته است.
رئیس جمهور با تقدیر از نگاه کریمانه رهبر معظم انقلاب در صدور فرمان عفو تعداد زیادی از متهمان اغتشاشات اخیر، گفت: عفو حکیمانه رهبر انقلاب از موضع اقتدار و پدرانه است.
بیستمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا روز جمعه با حضور سردار نصرالله فتحیان مدیرعامل، سردار سید یحیی صفوی رئیس هیئت مدیره و با حضور افتخاری سردار حسین اشتری در ساختمان اصلی این خیریه برگزار شد. در این مجمع ضمن گزارش عملکرد خیرین در سال گذشته و ارایه نقطه نظرات اعضا، از خیرینی که بیشترین کمک را به موسسه داشتند تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است موسسه خیریه امدادگران عاشورا حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج یک خیریه غیر سیاسی، غیر انتفاعی و مردم نهاد است که از سال ۱۳۸۰ با کسب اطلاع و نظر از مقام معظم رهبری رسما آغاز به کار کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت مراسم نکوداشت آیت‌الله سیدعلی شفیعی از این عضو مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.
اعضای شورای راهبردی سیستان و بلوچستان متشکل از نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق، رئیس کل دادگستری و مدیرکل اطلاعات طی نامه‌ای از عنایات رهبر معظم انقلاب به این استان قدردانی کردند.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: تمامی مشکلات مطرح شده از سوی مردم و مسوولان سیستان و بلوچستان را برای پیگیری بهتر و حل آنها تقدیم رهبرمعظم انقلاب می‌کنم تا دستورات ویژه را صادر و شاهد توسعه و آبادانی بهتر این استان باشیم.
زاهدان- نماینده مقام معظم رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مأموریت ما شنیدن گلایه‌ها و مطالبات مردم است، تاکید کرد که جمع‌بندی موارد به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود.
یکی از پسران رهبر چچن از جنگ اوکراین سه اسیر اوکراینی را به عنوان هدیه تقدیر پدرش کرد.
در حالی که چیزی نمانده بود تیم الاهلی ۳ امتیاز بازی برابر الوکره را به این تیم تقدیم کند، مدافع ملی پوش ایرانی با حرکتی دیدنی و در دو مرحله مهم‌ترین توپ بازی را از روی خط دروازه برگشت داد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت یک سال از عمر دولت گفت: دولت اقدامات خوبی را در حوزه‌های مختلف انجام داد و با دوری از اشرافیت و حضور در بین مردم، رفتار مناسبی را از رئیس جمهور و اعضای دولت مشاهده کردیم.
آن زمان که فکر می‌کردند برجام موفق می‌شود، روحانی می‌گفت همه مسئولیت مذاکرات با من است، حال اگر امور آن طور که موسویان و رفقایش در دولت روحانی انتظار داشتند، پیش نرفته و به در بسته خورده‌اند، باید مسئولیت پذیر باشند و نتیجه اقدامات خود را بپذیرند، نه اینکه مسائل را تقصیر رهبری بیندازند.
تصاویری از دیدار خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری با رهبر انقلاب و تقدیر ایشان از روحیه خانواده شهید را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
برادرکشی پای بساط مشروب خواری!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ