سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: نوع عملکرد بازیکنان در برابر تیم‌های بزرگ چین و ژاپن حکایت از ایجاد تغییری بزرگ در والیبال زنان ایران دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنار گذاشته شدن «الساندرا کمپدلی» از سرمربیگری تیم ملی والیبال نشان داد فدراسیون در جذب مربیان خارجی مسیر اشتباهی را طی می‌کند.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت‌و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
الساندارا کمپدلی، سرمربی سابق تیم ملی والیبال زنان ایران در گفت و‌گو با ورزش سه درباره ترک ایران صحبت کرد.
الساندرا کمپدلی در یک استوری اینستاگرامی با ایران وداع کرد.
فدراسیون والیبال شرایط الساندرا کمپدلی سرمربی دختران ایران برای تمدید قراردادش را نپذیرفت.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.
الساندرا کمپدلی در ماموریتی ویژه، مسئول انتخاب و پرورش نسل جدید والیبال 2027 زنان ایران شد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران بامداد دوشنبه 18 مهرماه وارد تهران می‌شود.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ملی‌پوشان برای رسیدن به هدف خود‌ می‌جنگند.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد برای اینکه بتوانیم مقابل تیم‌های آسیای شرقی که سرعتی بازی می‌کنند نتیجه بگیریم نیاز به تمرین بیشتر داریم.
سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: پیروزی برابر کره‌جنوبی یک افتخار بزرگ و خوب برای زنان والیبالیست ایران محسوب می‌شود.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، درباره شرایط بد میزبانی فیلیپین توضیح داد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که امروز در سالن غیراستاندارد تمرین کردیم که می‌توانست مشکل‌ساز باشد، تاکید کرد: هدف بزرگی در پیش داریم و موانع را برای رسیدن به اهداف برمی‌داریم.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: برای کسب این مدال تاریخی بسیار خوشحالم و پیش از این انتظار چنین مدالی را نداشتیم.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نیمه‌نهایی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به شکست حریف شد تا طلسم ۵۶ ساله این تیم برای کسب مدال مسابقات رسمی با صعود به دیدار نهایی این بازی‌ها شکسته شود و سکوی شاگردان کمپدلی که نخستین مقام بعد از انقلاب این تیم است، قطعی شود. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار خود در این مرحله به مصاف جمهوری آذربایجان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد و به عنوان فینالیست نخست این بازی‌ها معرفی شد.
الساندرا کمپدلی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران، ابراز امیدواری کرد که تیمش در فینال مسابقات کشورهای اسلامی دوباره برابر ترکیه قرار بگیرد.
سعید معروف با حضور در اردوی تیم ملی زنان ایران از شاگردان الساندرا کمپدلی حمایت کرد.
لورنزو براردی، اسطوره والیبال ایتالیا، برای الساندرا کمپدلی به همراه تیم ملی والیبال زنان ایران آرزوی موفقیت کرد.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ