تیم ملی والیبال ایران با ارائه یک نمایش بسیار بد برابر هلند با نتیجه 3-1 شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، به مهم ترین اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر دستگاه قضائی اشاره کرد.
در نشست سالانه اتاق تعاون عملکرد یک ساله پارلمان تعاونی های کشور تشریح شد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از منتقدین خود خواست تا منصف باشند.
نمایندگان موافق استیضاح استدلال‌های خود را بیان کردند، در ادامه سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت به مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
به جرات می‌توان گفت که شیمون مارسینیاک بهترین حال حاضر دنیای فوتبال است.
گروه صنعتی ایران خودرو با عبور از تحریم های غرب، از یک سو به شرکای خارجی فهماند که با اراده و همت فرزندان خلاق و توانمند ایران زمین، دیگر پشت هیچ مانعی متوقف نمی شود و همچون آبی روان، مسیر خود را می‌پوید تا به سر منزل مقصود برسد.
سرمربی رئال مادرید معتقد است که تیمش در بخش دفاعی مقابل بیلبائو، عملکرد خوبی داشته است.
لیورپول در یک بازی خارج از خانه به مصاف برایتون رفت و با ارائه عملکردی ضعیف با نتیجه 3-0 مقابل شاگردان دی‌زربی شکست خورد.
اروین انگاپت در جریان شکست اخیر مودنا در کاپ اروپا یک عملکرد بسیار بد را از خود به نمایش گذاشت.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
آقای مومنی با تأکید بر اینکه بدترین سال‌های عملکرد اقتصادی سال‌هایی بوده که توزیع قدرت ناعادلانه شده است، بیان می‌کند که بسیار فاجعه آمیز است که ضد عادلانه‌ترین کار‌ها را با عنوان اینکه می‌خواهیم عدالت برقرار کنیم، انجام می‌دهند و این سناریوی تلخ به ویژه در مورد بنزین مکرر اجرا شده است. رویکرد ناعادلانه‌ی توزیع قدرت و ثروت باعث شده که به واسطه فقدان تقاضای موثر برای دانایی، بدنه حکومت از نظر کیفیت کارشناسی با یک سقوط بی سابقه رو به رو شود.
نماینده مردم علی آباد در مجلس با انتقاد از عملکرد غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی گفت: رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی نگاه بنگاهی دارد و با طرح های منطقه ای و زیربنایی که توجیه اقتصادی و اجتماعی دارند، مخالفت می کند.
شبکه تلویزیونی عربی زبان المیادین عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران برابر ولز را مورد تمجید قرار داد.
ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.
بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی روز دوم رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان را پشت سر گذاشت که تنها با یک فینالیست در جمع مدعیان هشت وزن در جایگاه دوازدهم جدول تیمی قرار گرفته است.
سخنگوی شورای شهر تهران از ارائه گزارش یک ساله از اهم اقدامات و برنامه‌های آتی شهرداری تهران توسط زاکانی در نودمین جلسه شورا خبر داد.
گزارش عملکرد یک ساله وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری منتشر شده، دراین گزارش استفاده از مدیران دهه شصتی و برگزاری ۳۵۶ رویداد گردشگری به عنوان بخشی از عملکرد این وزارتخانه قید شده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: طبق آئین نامه داخلی مجلس باید رئیس جمهور و وزرا گزارش یک ساله خود را به مجلس ارائه کنند.
بابایی کارنامی گفت: آقای عبدالملکی روزی که می‌خواست رأی اعتماد بگیرد در کمیسیون‌ها گفت که وزیر رفاه برای ارتقاء رفاه و مالی اقشار آسیب‌پذیر باید کت بکند و سینه چاک بزند که این کار را انجام داد و هزینه‌اش را هم پرداخت کرد.
شرایط فروش فوری نقدی محصولات بهمن‌دیزل اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ