فده والورده، هافبک رئال مادرید، می‌گوید از حضور در رئال مادرید به‌شدت هیجان‌زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کوزۀ سفالی حاوی بقایای یک فرد جوانِ قربانی‌شده، اخیرا در یک سایت باستانی در مکزیک از زیر خاک بیرون آورده شده؛ یک حلقۀ یشمی نیز در این کوزه وجود دارد که معنا و اهمیت آن هنوز معلوم نیست.
ستاره‌ای که تا از پرسپولیس رفت، مصدوم شد!
چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.
لوکاس کاژمارک مرد اول میدان در بازی فینال لیگ ملت‌ها بود.
دو ستاره نقل و انتقالات تابستانی در اردوی تیم امید حضور دارند و فعلا مقصد بعدی خود در لیگ برتر را نمی‌دانند.
خیلی از هواداران استقلال، هنوز یک قاب عکس از تیم رؤیایی لیگ دوازدهمشان دارند. حالا اما دیگر هرقدر به آن تصاویر نگاه کنند، ستاره‌‌ای به چشمشان نمی‌خورد که هنوز مشغول بازی باشد.
در حالی که تیم‌های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان برای فصل بعد لیگ برتر زنان آماده می‌شوند، سرمربی سپاهان هنوز مشخص نشده و ستاره‌های این تیم بدون قرارداد هستند.
ستاره شناسان حدس می‌زنند که چنین ستاره‌هایی در نهایت ساختار الماس مانندی پیدا خواهند کرد.
تصمیم به خداحافظی برای فوتبالیستی که هنوز احساس می‌کند، توانایی درخشش و نقش‌آفرینی دارد، کار ساده‌ای نیست.
مسعود شجاعی در وقت‌های اضافی دیدار برابر استقلال ملاثانی با ضربه سر تماشایی و پرقدرت خود، هوادار را به نیمه نهایی برد.
هاکیلا و لوپز، هر دو تست‌های آماری بسیاری را انجام دادند تا ثابت کنند که نتایج نمی‌تواند اتفاقی باشد. برای قوس غول پیکر Giant Arc، نتایج دارای سطح اطمینان ۹۹.۹۹۹۷ درصد بود. در تحقیقات علمی، استاندارد طلایی برای اهمیت آماری به عنوان ۵-sigma شناخته می‌شود. اگر این احتمال برابر با ۱ در ۳.۵ میلیون باشد، به معنی تصادفی بودن نتایج است. قوس غول پیکر به ۴.۵ سیگما رسیده است، بنابراین هنوز این احتمال وجود دارد که این سازه آرایش تصادفی ستاره‌ها باشد.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز زنان می‌گوید هزینه اعزام به مسابقات بین‌المللی زیاد است و نمی‌تواند به صورت شخصی اعزام شود تا رنکینگ خود را ارتقاء دهد.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
مصدومیت شیمبا و وخروجش از زمین نقش پررنگی در از دست رفتن پیروزی مس رفسنجان ایفا کرد.
لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به شدت مجروح شد.
کاپیتان استقلال بعد از داستان بازی با انگلیس، هنوز کمر راست نکرده است.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
رودریگو دی‌پل با شمایلی تاریخی قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت.
مانوئل فرناندز یکی از ستاره‌های خارجی تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته همان بازیکن مورد انتظار هواداران شود.
زننده گل تاریخی ژاپن معتقد است که ماجراجویی ژاپن در جام جهانی تازه شروع شده و این تیم هنوز به هدف خود نرسیده است.
قطر به دلیل سوابق نقض حقوق به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست چه کسی مراسم افتتاحیه جام جهانی آن کشور را اجرا می‌کند. «راد استیوارت» ترانه سرا و خواننده راک اسکاتلندی – بریتانیایی می‌گوید رفتن به جام جهانی قطر درست نیست، اما «جونگ کوک» خواننده اهل کره جنوبی اجرای برنامه در قطر را پذیرفته است.
ولاهوویچ و میتروویچ دو مهاجمِ بزرگ صرب‌ها، هنوز از نظر جسمانی آماده نیستند و ممکن است دو مهاجمِ دیگر در ترکیبِ صربستان جایگزین آن‌ها شوند.
ولاهوویچ و میتروویچ دو مهاجمِ بزرگ صرب ها، هنوز از نظر جسمانی آماده نیستند و ممکن است دو مهاجمِ دیگر در ترکیبِ صربستان جایگزینشان شوند.
عباس عبدی نوشت: از موضع بالا می‌گویند که ما یعنی صدا و سیما و دیگر نهاد‌های حکومتی، سلبریتی‌ها و ورزشکاران را بالا کشیدیم و حالا هنوز از روی سفره ما بلند نشده‌اند، گاز می‌گیرند. آنان بر سفره‌ای که از پول ملت پهن کرده و سلبریتی‌ها و ورزشکاران را بر این سفره دعوت کرده بودند، تاکید دارند، گویی که از پول خودشان حاتم‌بخشی کرده‌اند و اکنون توقع جبران آن را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ