مانوئل فرناندز یکی از ستاره‌های خارجی تیم فوتبال سپاهان در فصل جاری به شمار می‌رود که به دلیل مصدومیت هنوز نتوانسته همان بازیکن مورد انتظار هواداران شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد و این اقدام دستگاه قضا به منظور رفاه حال شهروندان و جامعه با انتقال زندان‎ها به حاشیه شهرها انجام شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: پس از سفر استانی رئیس قوه قضائیه و ابلاغ مصوبات سفر، انتقال زندانیان از ندامتگاه رجایی شهر کرج از روز سه شنبه ۱۰ مردادماه آغاز و تا پایان هفته گذشته نیز کلیه زندانیان منتقل شدند و به این ترتیب ندامتگاه رجائی شهر کرج به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
زندان رجایی شهر به صورت کامل تخلیه و تعطیل شد.
دقایقی پیش ماموران نوپو توانستند با عملیات روانی یک فرزند را که به دست پدر خود به گروگان گرفته شده بود را نجات دهند.
اینستاگرام توانست فضایی باشد در پاسخ به تنهایی نسل جدید که به‌دلیل تفاوت نسل که در جوامع نتوانستند با خانواده رابطه قوی برقرار کنند، تنهایی‌های‌شان را آنجا به نمایش گذاشتند.
دادستان تهران گفت: ۲۲ نفر محکوم به قصاص در زندان هستند که با کمک ۱۰ میلیارد تومانی می‌توانند از قصاص رهایی پیدا کنند.
شایعه‌ها از گم‌شدن رقمی در فدراسیون جودو خبر می‌داد و عنوان شده بود که پای رئیس فدراسیون در این پرونده گیر است. باوجوداین، خود آرش میراسماعیلی با راه‌اندازی یک کنفرانس خبری تلاش کرد ابهامات در این زمینه را از بین ببرد. آنجا بود که اتهام تخلف مالی را رد کرد و گفت: «من ۱۰ تا ۱۲ میلیارد در یک سال گذشته برای جودو آوردم. اگر دنبال دزدی بودم، شاید از آن آورده‌ای که آوردم، استفاده می‌کردم».
طب سوزنی مزایای بسیاری برای درمان کمردرد دارد و می‌تواند راه‌کاری مناسب برای افرادی که می‌خواهند بدون عمل‌های سخت و طاقت فرسا از درد کمر خود رهایی پیدا کنند، باشد.
شلمچه - فرمانده مرزبانی خوزستان از رهایی ۱۵۰ قطعه پرنده زینتی از دست یک قاچاقچی در گذرگاه مرزی شلمچه خبر داد.
عباس آباد- فرمانده انتظامی استان مازندران از رهایی گروگان ۲۰ ساله‌ای از چنگال آدم ربایان در شهرستان عباس آباد خبر داد
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرز‌ها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرز‌ها و مرکز زندگی کنند.
تراموا یکی از مدهای جدید حمل و نقلی است که شهردار تهران از ارسال مطالعات آن به شورای شهر خبر داده است.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۱۲ ساله از چنگ آدم ربایان در شهرستان زاهدان و دستگیری ۳ گروگانگیر خبر داد.
با پذیرش اعاده دادرسی صورت گرفته در پرونده مصطفی نیلی، پرونده او به طور کامل پایان یافت و از زندان رجایی شهر کرج آزاد شد.
یکی از بازیکنان مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس با بهبودی کامل به تمرینات گروهی این تیم اضافه شد.
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
مهدی ترابی می‌تواند در صورت داشتن آمادگی کامل برگ برنده پرسپولیس در نقش جهان باشد.
رضایی گفت: کاملاً مشخص و مسلم است که این موضوع سازمان یافته بوده و با سلاح‌های غیر از سلاح‌های نیروی امنیتی به سمت مردم و نیرو‌های امنیتی تیراندازی کردند. تعدادی از این عوامل دستگیر شده اند و به دنبال دستگیری سایر افراد هم هستند و وقتی اطلاعات در این زمینه کامل شد گزارش کاملی به مردم ارائه خواهد شد.
ستاره سابق استقلال با رهایی کامل از بند مصدومیت بار دیگر به ترکیب کایسری‌اسپور اضافه شده است.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: تلاش، دلسوزی و کار جهادی همواره باید مورد تقدیر قرار بگیرد.
تصمیم سایپنتو به دلیل مسائل فنی بوده چرا که این بازیکن دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات ملحق شده بود و آمادگی کاملی برای شروع فصل ندارد.
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ