قطر به دلیل سوابق نقض حقوق به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست چه کسی مراسم افتتاحیه جام جهانی آن کشور را اجرا می‌کند. «راد استیوارت» ترانه سرا و خواننده راک اسکاتلندی – بریتانیایی می‌گوید رفتن به جام جهانی قطر درست نیست، اما «جونگ کوک» خواننده اهل کره جنوبی اجرای برنامه در قطر را پذیرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران اربعین نمی توانند داروهای حاوی مخدر، به همراه داشته باشند.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددرد‌های طبیعی هستند.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
لیموناد یکی از نوشیدنی‌های تابستانی است که می‌تواند سریعاً هم دمای داخلی بدن را پایین بیاورد و هم باعث پیشگیری از کم‌آبی بدن شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
در مورد سرازیر شدن ستاره‌های دنیای فوتبال به لیگ عربستان سه پرسش اصلی وجود دارد؛ چرا، چه کسی و چگونه انتخاب می‌کند که چه بازیکنی به کدام باشگاه برود؟
بعد از خروج احتمالی ستاره‌های خط هافبک لیورپول، کدام بازیکنان جایگزین آنها می‌شوند؟
امین اسماعیل نژاد در تیمی پرستاره به میدان خواهد رفت.
مسئولان باشگاه گل‌گهر تصمیم دارند یکی از ستاره‌های سابق فوتبال ایران را به کادرفنی خود اضافه کنند.
اخترشناسان تخمین می‌زنند که تعداد شگفت انگیزی از کهکشان‌ها وجود دارد، تا ۲۰۰ میلیارد که هر کدام با ستاره‌ها و سیارات خاص خود پر شده است.
هر کدام از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 با توجه به فرصتی که داشتند، زمانی را برای تفریح و استراحت بازیکنان تعیین کردند.
۱۰ تیم از اروپا و‌ آمریکا مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هستند. تیم‌هایی با ستاره‌های نامی و البته جذاب.
مهاجمانی که تا دیروز در کنار هم یکی از طلایی ترین زوج‌های خط حمله ایران را می‌ساختند، امروز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی باید با هم رقابت کنند.
ارلینگ هالند و فیل فودن که امشب در دربی منچستر برای سیتی هت‌تریک کردند هر کدام یک توپ از توپهای استفاده شده در این بازی را به عنوان یادگاری هدیه گرفتند.
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس باشگاه‌های بزرگ این لیگ با فهرستی از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه هستند که آنها را برای فصل جدید نگران می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ