لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به شدت مجروح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس تاوان انتخاب غلط چهار سال پیش خود را پس می‌دهد و حالا سرکشی را به عنوان راه فرار از اتلتیکو انتخاب کرده است. او راه نجات از این مخمصه را در بارسلونا می‌بیند.
این کوتوله سفید که هر ۱۵ دقیقه یک چرخ به دور محور خود می‌زند، از نزدیک در هر دو طرف رنگی آبی و با درخشندگی مشابه دارد. با این حال در سمت هلیوم متخلخل و با ظاهری وصله‌دوزی شده همچون خورشید خودمان دیده می‌شود، در حالی که در طرف هیدروژنی صاف و یکدست به نظر می‌رسد.
خیلی از هواداران استقلال، هنوز یک قاب عکس از تیم رؤیایی لیگ دوازدهمشان دارند. حالا اما دیگر هرقدر به آن تصاویر نگاه کنند، ستاره‌‌ای به چشمشان نمی‌خورد که هنوز مشغول بازی باشد.
شانزده تیم لیگ برتری حاضر در مسابقات حالا با روشن شدن تکلیف نیمکت‌هایشان با جدیت بیشتری بازار را دنبال خواهند کرد.
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
موفقیت‌های پرسپولیس همچنان روی کاکل ستاره‌های قدیمی تیم می‌چرخد و اگر قرار باشد کسی از روی نیمکت بیاید و گرهی باز کند یکی از همان قدیمی‌هاست
هالند با گلزنی مقابل وستهم، حالا رکورد دار تاریخ لیگ جزیره است. عنوانی که فوق ستاره‌های جهان فوتبال به آن دست پیدا نکردند؛ اما…
احسان پهلوان بعد از پشت سر گذاشتن دوران سرما خوردگی، حالا می‌تواند فولاد را در ادامه مسابقات لیگ برتر همراهی کند.
حدود ۲۰۰ خوشه ستاره‌ای عظیم در منطقه‌ای پر از گرد و غبار با وسعت حدود ۵۰۰۰ سال نوری(تنها پنج درصد قطر کهکشان راه شیری) زندگی می‌کنند، با این حال، مقدار گاز در این منطقه کوچک برابر با کل گاز موجود در کهکشان راه شیری است.
میدان مغناطیسی کره زمین، از زندگی ما برروی این سیاره خاکی محافظت می‌کند و اخترشناسان حالا شواهدی از یک میدان مغناطیسی مشابه در یک سیاره صخره‌ای در فاصله ۱۲ سال نوری از زمین را یافته‌اند.
میدان مغناطیسی کره زمین، از زندگی ما برروی این سیاره خاکی محافظت می‌کند و اخترشناسان حالا شواهدی از یک میدان مغناطیسی مشابه در یک سیاره صخره‌ای در فاصله ۱۲ سال نوری از زمین را یافته‌اند.
این روزها همه در اروپا از استعدادهای یک فوتبالیست با نامی پیچیده متحیر شده‌اند.
حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.
طبق برآورد محققان، ۸۰ درصد از ساکنان ایالات متحده و ۳۰ درصد در سراسر جهان قادر به دیدن قوس کهکشان راه شیری در شب نیستند. بخشی از مشکل به‌وجود آمده درباره آنچه با چشم غیرمسلح غیرقابل تشخیص است، به انواع نور‌های مورد استفاده مربوط می‌شود.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید بعد از درخشش جود بلینگام در جام جهانی قطر او حالا به یکی از پرخواهان‌ترین ستاره‌های فوتبال اروپا تبدیل شده است.
نشریه مارکا در گزارشی ویژه خبر از جدی‌تر شدن علاقه رئال به خرید یوسکو گواردیول داد. ستاره‌ای گران‌قیمت که حالا رقابت برای خرید او بسیار شدید است.
اعضای تیم استقلال امروز با جمعی از بازیکنان و کادرفنی آکادمی این باشگاه عکس یادگاری گرفتند.
دله آلی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، در حال سپری کردن بدترین روزهای دوران ورزشی خود است.
باشوی استقلالی‌ها در لیگ امارات افت شدیدی کرد و حالا تیم ملی و جام‌جهانی را هم به طور حتم از دست داده است. او با هدف پس گرفتن پیراهن تیم ملی به لیگ ایران برگشته بود
کریستیانو رونالدو که از طرف هم‌تیمی‌هایش در منچستر یونایتد به "سلطان سالن بدنسازی" ملقب شده بود حالا این لقب را به یکی از ستاره‌های تازه‌وارد این تیم واگذار کرده است.
مالک جدید چلسی که از تابستان سال گذشته علاقه زیادی به خرید رونالدو داشته، حالا دوباره به فکر این انتقال بزرگ افتاده است.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
پرسپولیس در یک بازی دوستانه در حالی که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بود با دو گل مقابل شاگردان فکری پیروز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ