چه کسی فکرش را می کرد که اولین خرید استقلال در لیگ بیستم بعد از دو فصل تبدیل به بمب نقل و انتقالات شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی و از بین رفتن حیاط و باغچه‌ها، مردم دوست دارند که در محیط آپارتمان از گل‌های زیبا و سبز استفاده کنند تا بتوانند حس طراوت و تازگی را در محیط کوچک خانه ایجاد کنند. اما نگهداری از گیاهان در آپارتمان کار ساده‌ای نیست و نیاز به رعایت نکات خاصی دارد تا گیاهان همیشه سرحال باشند و بتوانند به منزل شما طراوت ببخشند. عوامل مختلفی ازجمله نور، خاک مناسب، کود، میزان آبیاری و... در نگهداری از گیاهان آپارتمانی نقش دارند.
فده والورده، هافبک رئال مادرید، می‌گوید از حضور در رئال مادرید به‌شدت هیجان‌زده است.
ستاره‌ای که تا از پرسپولیس رفت، مصدوم شد!
لوکاس کاژمارک مرد اول میدان در بازی فینال لیگ ملت‌ها بود.
ساکت الهامی با جدیت تمام کارش را در مس رفسنجان جلو می‌برد؛ او مثل همیشه در کنار داشتن ستاره‌ها به بازیکنان جوان و بومی هم اهمیت می‌دهد.
ستاره شناسان حدس می‌زنند که چنین ستاره‌هایی در نهایت ساختار الماس مانندی پیدا خواهند کرد.
ستاره‌های رئال با یک بازی برتر سرانجام چلسی را در ورزشگاه خانگی خود شکست دادند.
تعداد زیادی از ستاره های لیگ برتر و لیگ یک عضو باشگاهی بودند که اسم سابقش برای همیشه به تاریخ پیوسته است.
استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه لیورپول نشان داده که همیشه یک قدم از اتفاقات و تصمیمات ناگهانی ستاره‌‎های این تیم جلوتر است.
ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز زنان می‌گوید هزینه اعزام به مسابقات بین‌المللی زیاد است و نمی‌تواند به صورت شخصی اعزام شود تا رنکینگ خود را ارتقاء دهد.
تنها طلایی تاریخ سنگین وزن کشتی فرنگی ایران به دلیل عملکرد ضعیف طی یکی دو سال اخیر در مسیر حذف از تیم ملی گام برمی‌دارد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
مصدومیت شیمبا و وخروجش از زمین نقش پررنگی در از دست رفتن پیروزی مس رفسنجان ایفا کرد.
لائوتارو رونچی، استعداد بزرگ فوتبال آرژانتین در تیراندازی در زادگاه مسی به شدت مجروح شد.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
رودریگو دی‌پل با شمایلی تاریخی قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفت.
حس کنجکاوی محرکی برای یادگیری انسان است. به علاوه، پرسشگری، خلاقیت و نوآوری را برمی انگیزد. به همین دلیل باید همیشه سعی کنیم درباره‌ی هر موضوعی که امکانش باشد پرسشگر باشیم. ما هم در این مطلب می‌خواهیم به چند سؤال ساده‌ای پاسخ دهیم که شاید برای همه‌ی ما پیش آمده باشند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
سادیو مانه نخستین بازی تیم ملی سنگال در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.
مانوئل فرناندز اگرچه در شروع کار خود با سپاهان عملکرد خوبی داشت ولی هر چه جلوتر رفتیم شرایط برای او سخت‎‌تر شد.
در حاشیه دیدار پیکان و فولاد خوزستان یک اتفاق ویژه رخ داد که به دیدار علیرضا کوشکی و مجتبی حسینی برمی‌گشت.
کریم همیشه از پرسپولیس به نیکی یاد و بار‌ها اعلام کرده پرسپولیس را خانه‌ی خودش می‌داند و دوست دارد یک روز به تیم محبوبش برگردد.
اگر حجاب دارای استانداردی از دید آقایان است، چرا مدام پررنگ و کمرنگ می شود؟ به نحوی که در بعضی جاها نادیده گرفته می شود و یا در برخی مواقع برخورد با آن پررنگ می شود؟ تقریبا همه مردم شاهدند که در ایام انتخابات، مقابله با بدحجابی تعلیق می شود و حتی حضور زنان با حجاب متفاوت در ستادهای کاندیداها، پررنگ تر از همیشه مشاهده می شود. به ویژه کاندیداهای اصولگرا برای اینکه به تعبیر خودشان آرای اقشار خاکستری و یا مردمی که گرایش کمتری به آنها دارند را جمع کنند، برای جذب کم حجابان در ستادهای خود مسابقه می گذارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ