رضا اسدی در مورد جدایی از تراکتور و قبول کردن پیشنهاد سپاهان صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان ساعتی پیش از اعلام برنامه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، طی مصاحبه‌ای به اخبار مهمی اشاره کرده بود.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
تمرینات طلایی‌پوشان اصفهانی از روزهای آغازین تیر ماه سال جاری شروع خواهد شد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
دوره مربیگری C زنان آسیا در اصفهان از امروز آغاز شد.
شبکه‌های فارسی زبان خارجی در اقدامی اسناد و فایل‌های صوتی مجرمان حمله خانه اصفهان را سانسور کردند.
رسانه‌های معاند فارسی زبان در شرایطی در حال قهرمان‌سازی متهمان حادثه تروریستی خانه اصفهان هستند که این تروریست‌ها در اعترافات خود به استفاده از سلاح اشاره کرده‌اند.
ستاره رده های سنی طلایی‌پوشان اصفهان از کار کردن با حسین عبدی و شرایط تیم ملی نوجوانان می گوید.
وینگر طلایی پوشان اصفهان با رفع مصدومیت آماده بازگشت به ترکیب تیمش شد.
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان در رتبه‌های سوم و چهارم جدول مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان قرار گرفتند.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
با اعلام مدیرعامل سپاهان قرارداد همکاری این باشگاه با زنیت محدود به بازی تیم‌های رده‌های سنی مردان نخواهد بود.
به جرات میتوان گفت از مهم‌ترین اخبار حوزه راه و شهرسازی در یک هفته گذشته خبر ارتحال رستم قاسمی بود.
پیگیری های صورت گرفته از خط سریع السیر تهران اصفهان حاکی از آن است این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.
تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان در نخستین مسابقه خود در لیگ برتر زنان موفق به شکست حریفان شدند.
کاروان تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه به اصفهان سفر خواهد کرد.
اصفهان - دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه تمدید شد.
محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان مخالف دوچرخه‌سواری زنان در سطح شهر است و می‌گوید، اگر تمام شئونات اسلامی از لحاظ پوشش حین دوچرخه‌سواری رعایت شوند، هنگامی که یک‌مرد نامحرم، زنان روی دوچرخه را دید، تحت‌تاثیر غرایز قرار نگیرند، تحریک‌آمیز نباشند و با لباس گشاد حاضر شوند؛ دوچرخه‌سواری زنان اشکالی ندارد.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:مطمئناً هر چه بازی‌ها جلو برود و ما تمرینات بیشتری در کنار هم داشته باشیم شرایط بهتر خواهد شد.
زنان اصفهانی اجازه حضور در دربی اصفهان را پیدا نکردند.
صبح روز آینده جلسه هماهنگی دربی اصفهان برگزار می‌شود و یکی از خروجی‌های مهم این جلسه حضور یا عدم حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر است.
سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ