رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به 5G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به ۵ G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده کلاهبرداری به روش استفاده از درگاه جعلی با ترفند فروش درب‌های ارزان قیمت خبر داد.
بازیکن سابق ان بی ای به دلیل کلاهبرداری به 10 سال حبس محکوم شد.
روزنامه ملیت ترکیه فاش کرد باشگاه فنرباغچه از مصدومیت آردا گولر، بازیکن جدید رئال مادرید، خبر داشت.
رئیس امنیت اقتصادی تهران، از دستگیری جاعل اسناد مالکیت خبر داد.
رئیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری کلاهبرداری که با جعل سناد مالکیت، قصد فروش یک قطعه زمین به مساحت ۹۰۰ متر مربع را داشت خبر داد.
اصفهان- رئیس پلیس فتای استان اصفهان از افزایش ۵۹ درصدی کلاهبرداری اینترنتی در استان طی چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.‌
رئیس پلیس فتای پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در یک مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: مجرمین بیش از ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند که دستگیر شدند.
بیست و پنجم تیرماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۴۰ میلیارد ریال ارز و همچنین تعدادی مدارک هویتی جعلی کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه گرفتن بورسیه تحصیلی و اقامت از شهروندان ۲۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد تومانی در یک پرونده رمز ارز خبر داد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از شیوه جدید برخی سارقان و کلاهبرداران حرفه‌ای پرده گشایی کرد و گفت: شهروندان مراقب افراد سودجو و شگردهای جدید کلاهبرداران باشند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی که با اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از تعدادی از شهروندان کرده بود خبر داد.
کلاهبرداری های میلیاردی با رسیدهای جعلی!
کلاهبرداری در دیوار با شگرد سرمایه گذاری مالی
مجرمان با استفاده از ترفند‌های زیرکانه، مالباختگان را متقاعد کرده که جهت دریافت جایزه خود سریعاً کد‌هایی که از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود را بخوانند؛ شکات نیز با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت تمامی موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود شدند.
اعضای باندی که به روش اعلام برنده شدن در برنامه رادیویی، از بیش از ۳۰۰ نفر ۲۰ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، بازداشت شدند.
قاضی پرونده کلاهبرداری از کارت های بانکی گفت: این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶، مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبرداری که با تعویض کارت های عابر بانک ۱۰۰ فقره کلاهبرداری دراین شهرستان مرتکب شده بود خبرداد.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: شاکی پس از واریز وجه به حساب، نه تنها در زمان مقرر خدماتی دریافت نکرده بود بلکه آگهی‌دهنده از پاسخ به تماس‌های وی خودداری و آگهی خود در سایت دیوار را نیز حذف کرده بود.
"بانک ایران زمین" نیز همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی اقدام به راه‌اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می‌کند.
در پی ارسال پیامک‌هایی با سرشماره متفرقه، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای به مشتریان درخصوص این سرشماره‌ها که قصد کلاهبرداری دارند هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ