دوره مربیگری C زنان آسیا در اصفهان از امروز آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای امارات از 4 جولای آغاز می‌شود و جذابیت در جابجایی بازیکنان و مربیان به اوج خود رسیده است.
با پایان مسابقات لیگ برتر برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در شهرهای مختلف آغاز شده تا مربیانی که فاقد مدرک هستند، موفق به برگزاری دوره ها و نشستن روی نیمکت تیم ها شوند.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ با رویدادها و بخش‌های جانبی در پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از آغاز دوره کارآموزی ۱۲۰۰ پذیرفته‌ شده در آزمون وکالت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در اعطای پروانه وکالت تابع قانون تسهیل صدور مجوز برای برخی کسب و کارها هستیم.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: به‌زودی دور دوم طرح دستیار فناوری با راهبری این معاونت و در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال دانش‌بنیان دانشجویان اجرا می‌شود.
رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا در فاصله ۱۲۵ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی از صبح فردا جمعه به صورت رسمی در «هانگژو» آغاز می شود.
افتتاحیه ششمین دوره کارآموزی آکادمی همراه اول با حضور ۵۳ درخواست‌کننده منتخب برگزار شد.
حسن بیک محمدلو‬ گفت: دومین دوره آموزش و ارزیابی جذب نخبگان در دستگاه‌های ‏‏اجرایی کشور با حضور ۸۰ نفر امروز برگزار می‌شود.
نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.
نخستین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
دو هافبک طراح سالیان نه‌چندان دور فوتبال ایران در آغاز مربیگری هم‌مسیر شده‌اند.
فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه در آکادمی ملی ووشو آغاز می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از آغاز دوره آموزشی تیم های واکنش سریع شعب این جمعیت به میزبانی شهرستان شهریار خبر داد.
همزمان با جشن آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید مرکز آموزش علمی‌و کاربردی معاونت حمل و نقل ترافیک، نخستین دوره فنی راهبری قطار شهری، افتتاح شد.
دوره پنجم کارآموزی آکادمی همراه اول با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال کشور و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان صاحب ایده آغاز به کار کرد.
دوره جدید شورای فقهی بانک مرکزی با رویکرد ضرورت اجرایی شدن دقیق نظارت و تطبیق شرعی در شبکه بانکی آغاز به کار کرد.
سی و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با برگزاری سه دیدار آغاز شد.
کارلوس کی‌روش با کوله‌باری از تجربه برای سومین دوره متوالی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت خواهد کرد.
طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت ۲۴ فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
مرحله اول از دومین دوره کلاس مربیگری فوتبال A ویژه بازیکنان تیم ملی و هم چنین مربیان نخبه از امروز در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
مرحله اول دومین دوره کلاس مربیگری درجه A در تهران زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ