محمدتقی رهبر، امام‌جمعه موقت اصفهان مخالف دوچرخه‌سواری زنان در سطح شهر است و می‌گوید، اگر تمام شئونات اسلامی از لحاظ پوشش حین دوچرخه‌سواری رعایت شوند، هنگامی که یک‌مرد نامحرم، زنان روی دوچرخه را دید، تحت‌تاثیر غرایز قرار نگیرند، تحریک‌آمیز نباشند و با لباس گشاد حاضر شوند؛ دوچرخه‌سواری زنان اشکالی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه کیکر آلمان ادعا کرد که اگر میلان بتواند مهاجم بلژیکی خود را بفروشد، برای جذب سردار آزمون اقدام خواهد کرد.
کیلیان امباپه با وجود اینکه پاریسی‌ها قصد کوتاه آمدن از مواضع خود را ندارند هیچ تلاشی برای پیوستن زودهنگام به رئال مادرید انجام نداده است.
عضو سابق شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: بدون تردید خالص‌سازی باید در تراز و شعاع نظام جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته باشد و حصر در باند و سلیقه نشود، اما شرط آن این است که سلایق را درست بشناسیم و با اصولی بسنجیم، تفسیر موسع یا تقلیل‌گرایانه از شعاع جریانات همسو با انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اندیشه امام باید بدون افراط و تفریط باشد.
اما شرط تعطیلی تهران و دیگر شهرها چیست؟ به گفته وزیر بهداشت شرط تعطیلی این است که دمای هوا به بالای 40 درجه برسد. اما پیش‌بینی‌ها درباره دمای هوای تهران در روزهای آینده چه می‌گوید؟
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
میراحمدی گفت: سفر با خودروی شخصی به عراق در ایام اربعین منتفی است؛ زیرا عراق می‌گوید وضعیت جاده‌هایش مناسب نیست و شرایط پذیرش خودرو‌ها را ندارد البته دوستان عراقی در حال توسعه جاده‌های مرزی خود هستند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال با امیر عابدزاده به توافق رسیده اند، اما عقد قرارداد منوط به اعلام رضایت احمدرضا عابدزاده است
کریم باقری در مورد شایعات پیرامون تمدید قرارداد با پرسپولیس صحبت کرد.
برخلاف ادعای مدیر ورزشگاه آزادی اما هنوز تصمیمی درباره تعداد تماشاگران مسابقه دربی پایتخت اتخاذ نشده است.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: خدمات برای همه مردم است، اما برای دریافت آن باید قوانین مربوطه رعایت شود. یکی از این قوانین قید شده، رعایت حجاب است.
مردمی کردن اقتصاد کلیدواژه شعار اقتصادی سال جاری است اما برای تحقق این امر نیاز است تا شفافیت در تمام بخش های اقتصادی تسری پیدا کند.
امام جمعه مشهد با بیان اینکه شرط فتح و نصر الهی بر پایه حرکت مردم در امتداد دفاع از دین خداست، تصریح کرد: بندگی خدا بی خرج و هزینه نیست. جهاد در راه خدا نیازمند بذل جان و هزینه‌ای است که مؤمنان برای آن پرداخت می‌کنند.
امام جمعه اراک گفت: وجود امام زمان (عج) برهانی ترین مسئله است و شرط ظهور ایشان بلوغ عقل‌ها است.
در مجموع چنین به نظر می‌رسد که در مقطع فعلی باتوجه به پیش‌شرط‌های دو طرف از جمله ضرورت الحاق مناطق ۴ گانه به خاک روسیه (شرط مسکو) و ضرورت خروج نیرو‌های روس از خاک اوکراین (شرط کی‌یف) شرایط در مقطع فعلی برای آغاز گفتگو‌ها فراهم نیست، اما این مساله ناقض این نیست که ضروری است تلاش‌ها برای شکستن بن‌بست دیپلماتیک و آغاز گفتگو‌ها میان روسیه و اوکراین ادامه پیدا کند.
دستیار وزیر خارجه در پاسخ به یک سناتور آمریکایی شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی (ره) را یادآور شد.
دستیار وزیر خارجه در پاسخ به یک سناتور آمریکایی شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی (ره) را یادآور شد.
احتمال این که اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تغییر کند وجود دارد اما این تغییرات مثل باشگاه استقلال نخواهد بود.
پل پوگبا با توصیف سبک خاص مربیگری فرگوسن، کریستیانو رونالدو را نیز مورد تحسین قرار داد.
معاون قضایی قوه قضاییه گفت: در تعریف امام خمینی(ره) از فرد محارب، عبارت «و لا یشترط کونه من اهل ریبه» نیز به معنای «شرط نیست که محارب اهل شر باشد» آورده شده است؛ این عبارت نشان می‌دهد که محارب بودن یک فرد به اهل شرارت بودن یا نبودن او و همچنین سابقه‌دار بودن یا نبودن او ارتباطی ندارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، بعد از پیروزی این تیم مقابل تاتنهام در دربی لندن می‌گوید توپچی‌ها امسال بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند.
مدودوف در واکنش به اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» که گفته است با روسیه مذاکره نخواهد کرد بیان داشت: «اتمام حجت‌های فعلی در حد گرم کردن قبل از ورزش برای بچه‌ها است، اما در آینده، خواسته‌ها تغییر خواهند کرد».
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ