پیگیری های صورت گرفته از خط سریع السیر تهران اصفهان حاکی از آن است این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاریخ سیاسی و اجتماعی عراق گویای مداخلات آمریکا در این کشور خاورمیانه‌ای است. آمریکا از زمان حمله به عراق کوشید که زمام اوضاع را در دست گیرد و از آن برای تحقق اهداف خود بهره برداری کند.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی با تشریح جایگاه واقعی زن در ایران، از سیاستهای دوگانه غرب و بهره برداری سیاسی از موضوع حقوق زنان انتقاد کرد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از افزایش سرفاصله زمانی رسیدن قطارهای خط یک به ایستگاه به دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری ناوگان خط یک خبرداد.
مهمترین اخبار هفته گذشته خبر افزایش وام مسکن از سوی کارشناسان اعلام شدکه زمان پرداخت وام 4 متر خانه هم نمی توان خرید از سوی دیگر خط ریلی شلمچه- بصره که تا سال 2023به بهره برداری خواهد رسید.
مجری خط ۶ متروی تهران درباره توسعه بخش شمالی خط ۶ تهران شامل شش کیلومتر مسیر و ۵ ایستگاه توضیحاتی ارائه داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: بعد از حمله سایبری در خردادماه سال جاری تقریبا همه سامانه‌های شهری تحت تاثیر قرار گرفت از جمله سامانه فروش بلیت مترو که همان زمان یک نسخه برای این سامانه پیچیدیم تا حداقل بهره برداری دچار اختلال نشود.
پروژه ریلی رشت –کاسپین -انزلی به عنوان بخشی ازطرح ریلی قزوین -رشت -انزلی و آخرین پازل از کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور و منطقه خاورمیانه تحولی بزرگ ایجاد کند.
مراسم بهره برداری از پنج زمین ورزش های ساحلی در مدارس کیش در قالب طرح شهید سلیمانی با حضور رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به وضعیت پروژه های در اختیار این شرکت در مورد رقم مورد نیاز برای بهره برداری از آنها و مدت زمان لازم توضیح داد.
مدیر آبفای کشور در نشست خبری گفت: هزینه بهره برداری و توزیع آب برای هر مترمکعب ۱۰۰۰۰ تومان بوده که از مردم تنها ۱۰۰۰تا ۱۵۰۰ تومان دریافت می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت بازارچه خوداشتغالی ایجاد شده است.
پیش بینی می‌شود این تکنولوژی در بازی‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم فصل آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: از آنجایی که شب‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام می‌دهیم تا در ایام هفته فعالیت خط تعطیل نشود، مجبوریم زمان تعمیرات را در شب‌ها متمرکز کنیم و این مسئله سبب شده که حرکت ۵ صبح از برنامه خارج شده تا زمان بیشتری برای انجام عملیات داشته باشیم.
شهردار سابق منطقه ۴ تهران با بیان اینکه بهره‌برداری ۱۹ پروژه تا پایان سال در شنبه‌های امید و افتخار در این منطقه پیش‌بینی شده گفت: زمان صدور پروانه در منطقه از ۱۱۰ روز به ۵۳ روز کاهش یافت.
آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم گفت: دولت و مجلس در بهره‌برداری زیر ساخت اینترنت ملی قوی و پرسرعت و پاسخگو زمان بندی مشخص کنند تا اجازه فتنه‌انگیزی از فضای مجازی کنونی گرفته شود.
نماینده مردم سقز و بانه از وزیر کشور خواست تا بدون فوت وقت نسبت به روشنگری ابعاد قضیه مهسا امینی شفاف سازی کند تا این موضوع بیش از این مورد بهره برداری رسانه های داخل و خارج کشور قرار نگیرد، زیرا دشمن به گونه ای طراحی کرده است که کلیدواژه آشوب های پیش رو در کشور زنان باشد.
مقایسه تصاویری منتشر شده از خانه پدری جلال آل احمد طی سال های ۹۸ تا ۱۴۰۱ نشان می دهد چه اتفاقاتی در این خانه افتاده اما هنوز مرمت اساسی آن منتظر ابلاغ وزارت میراث فرهنگی است.
تهران- استاندار تهران گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.
مدیر بهره برداری و کنترل سیستم مرکز پایش ملی برق با اشاره به افزایش ۲ تا ۳ درجه ای دمای هوا از فردا، از ثبت تقاضای ۶۸ هزار مگاوات در روزهای پایانی زمان اوج مصرف خبر داد.
مدیر کل بهره برداری و عملیات فضایی سازمان فضایی با اشاره به رضایت بخش بودن شرایط ماهواره خیام گفت: حدود ۴ ماه طول می کشد تا تصاویر ماهواره را در اختیار مردم قرار دهیم.
مدیر کل بهره برداری و عملیات فضایی سازمان فضایی با اشاره به رضایت بخش بودن شرایط ماهواره خیام گفت: حدود ۴ ماه طول می کشد تا تصاویر ماهواره را در اختیار مردم قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان بهره‌برداری از خطوط درون شهری مترو تا روز عاشورا و شب شام غریبان (۱۷ مرداد) تا ساعت ۲۴ افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ