هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جشن آئینی و سنتی طلب باران با عنوان «چومچه خاتون» در شهر گیوی از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل برگزار شد.
داشتن مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا الزامی است
معاون رئیس جمهور در امور زنان خانواده گفت: «خاتون و قوماندان» هم ماجرای ایستادگی و شهادت در غربت و هم ماجرای صبوری و پیام‌رسانی در تنهایی و شدت است
یکی از تصاویر زیبا در هفته هفدهم لیگ برتر زنان، تشکیل تونل توسط بازیکنان ایساتیس کران فارس برای خاتون بم بود.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم گلی ادامه خواهد داشت.
دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز در سه بازی برگزار شد.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
پخش زنده دیدار حساس خاتون بم و سپاهان اصفهان
هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، با شکست غیر منتظره شهرداری سیرجان و پیروزی سپاهان، خاتون و ملوان همراه شد.
مونا حمودی، بازیکن تیم فوتبال خاتون بم در جریان دیدار با شهرداری سیرجان گل زیبایی به ثمر رساند.
خاتون درحالی برنده مهمترین دیدار فصل شد که برد آن‌ها سبب صعود یک پله‌ای سپاهان در جدول لیگ برتر فوتبال زنان شد.
کیهان نوشت: مسئولین و منتقدانی که در تمجید از این سریال با یکدیگر رقابت داشتند یک‌بار دیگر کارکرد بریده‌های این سریال را با هشتگ‌های «زن زندگی آزادی» و «اعدام نکنید» در فضای مجازی باید بررسی کنند.
خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.
حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم خاتون بم مقابل سپاهان خاتمه یافت.
هفته ششم لیگ‌برتر فوتبال زنان با پیروزی خاتون در دیدار حساس برابر سپاهان و درخشش سیرجانی‌ها در مصاف با ملوان دنبال شد.
پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.
کرمان - دشت خاتون آباد در کرمان به دلیل آلودگی صنعتی به یکی از نمادهای آلودگی زیست محیطی تبدیل شده و علیرغم وعده ها ساکنان روستاهای این دشت با مشکلات جدی مواجه هستند.
خاتون بم ایران در دیدار برگشت مقابل تیم سوگدونیا ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بدین ترتیب از جدول مسابقات کنار رفت.
تیم فوتبال خاتون بم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در دیدار برگشت قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا مقابل سوگدیانا ازبکستان به میدان رفت و با شکست یک بر صفر از راه‌یابی به فینال مسابقات بازماند.
تیم فوتبال زنان خاتون بم ایران از ساعت ۱۶:۳۰ دیدار برگشت خود مقابل سوگدونیا ازبکستان را برگزار کرده و در صورت پیروزی مقابل این تیم به فینال رقابت‌ها صعود می‌کند.
یکی از گور‌های منحصربه‌فرد این محوطه، متعلق به زن جوانی است که دکتر عباس مقدم کاوشگر گورستان چگاسفلی، نام آن را خاتون می‌گذارد. اشیای داخل گور او و قرارگیری گور اختصاصی‌اش در میان گور نخبگان آن دوره نشان از جایگاه اجتماعی، سیاسی و مذهبی این زن جوان داشت که همین موضوع باعث شد تا تیم کاوش با همکاری پایگاه میراث‌جهانی شوش در اواخر سال ۱۳۹۷، او را به موزه شوش انتقال دهند.
مدیر پایگاه میراث‌جهانی شوش از انتقال اشیای گور پیش از تاریخ چگاسفلی (خاتون) به موزه شوش خبر داد.
خاتون بم قهرمان لیگ برتر فوتبال زنان در دیداری تدارکاتی مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ