سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان می‌گوید اولین سال حضور در لیگ دسته اول یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این تست که انجام آن زمان بسیار کمی می‌برد، شخصیت شما را با نگاهی به چیز‌های مورد علاقه تان و دلایلی که برای دوست داشتن آن‌ها دارید مورد ارزیابی قرار می‌دهد و شخصیت شما را با ۴ پرسش ساده می‌سنجد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
رفتارهای ساپینتو و حواشی که خواسته و ناخواسته در کنار زمین به وجود آمده، سبب شده تا او حمایت درصد کمی از پیشکسوتان استقلال را با خود داشته باشد.
سرویس توییتر بلو که با قیمت ۸ دلار در ماه در دسترس است، از زمان راه‌اندازی مجدد، تعداد کمی مشترک جدیدی را به خود جذب کرده است. طبق برآورد یک برنامه‌نویس به نام «تراویس براون»، کمتر از ۶۰۰ هزار حساب هزینه سرویس توییتر را پرداخت کرده‌اند.
یک استارتاپ سوئیسی موسوم به Destinus در حال توسعه یک جت مسافربری با نیروی هیدروژن است که می‌تواند زمان سفر از اروپا به استرالیا را در مقایسه با پرواز‌های ۲۰ ساعته کنونی به کمی بیش از چهار ساعت کاهش دهد.
رابینز استاد دانشگاه بیرمنگام توصیه می‌کند که تمام مدت زمان قبل از خواب را تشریفاتی کنید؛ شاید چای داغ بنوشید، یا شاید کمی حرکات کششی انجام دهید و به دنبال آن یک حمام سریع و یک لباس راحت بپوشید. روال هر چه باشد، ماهیت تکراری آن مهم است.
فردا (۴ فروردین ماه) بیشینه وکمینه دمای هوای تهران نیز به ترتیب ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود و آسمان تهران قسمتی ابری، از بعدازظهر وزش باد و نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود همچنین آسمان تهران در روز شنبه (۵ فروردین ماه) کمی ابری تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود و بیشترین و کمترین دمای هوای تهران نیز برای روز شنبه به ترتیب ۱۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.
وقتی که کار، فرزندپروری و برنامه اجتماعی فشرده زمان کمی برای شما باقی می‌گذارد، ممکن است فکر کنید که داشتن تنها شش ساعت خواب در شب، میزان خوبی است. اگر چنین است، شما تنها نیستید.
کوکو سیب زمینی یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین انواع کوکو است که روش تهیه بسیار آسانی دارد و در مدت زمان کمی آماده می‌شود.
تنوع صبحانه‌ها، آن‌قدر زیاد است که با صرف کمی زمان بیشتر می‌توانیم یک وعده کامل با انواع مکمل‌ها را جذب کنیم و در طول روز سیر بمانیم.
مدیر مرکز توانبخشی بابل، گفت: ورزش پارا کاراته فعالیت خود را در مدت زمان کمی با مرکزیت مازندران در بابل آغاز کرده است تاکنون پیگیری‌های هیات ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان را داشتیم با توجه به اینکه اولین همایش آن امروز به صورت رسمی برگزار می‌شود خواستار حمایت مسئولان ورزشی در این زمینه هستیم.
مینا می‌گوید، مقاومت زنان برای احیای قلبی مردان بیمار، خیلی کمتر است: «زنان رهگذر همکاری بیشتر و کنترل بیشتری بر هیجان‌شان دارند. معمولا تصور این است که زنان نمی‌توانند هیجان‌شان را کنترل کنند، اما جالب است که خیلی بهتر همکاری می‌کنند درحالی‌که مردان بیشتر دچار هیجان و ترس می‌شوند و مدام اصرار می‌کنند زودتر کارشناس بفرستیم؛ چون نمی‌خواهند به زن بیمار دست بزنند.»
شیر موز یکی از انواع نوشیدنی‌های سرد و بسیار مقوی است که محبوبیت بالایی دارد و با صرف زمان کمی آماده می‌شود.
کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه تنها یک درصد پله‌برقی‌های مترو خاموش هستند گفت: تنها دلیل طولانی‌شدن زمان تعمیر تعداد کمی از پله‌برقی‌ها، نبود قطعات است.
مربی تیم ملی جودو گفت: زمان کمی تا پایان تعلیق جودو ایران باقی مانده است و‌ هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی چین است، برای همین با هیچ کسی در اردوها تعارف نداریم.
محققان سه عامل را شناسایی کردند که به طورمستقل موجب بهبود وضعیت فرد در زمان بیدار شدن می‌شود: یک صبحانه پیچیده سنگین کربوهیدرات، ورزش بیشتر و کمی دیر بیدارشدن پس از حداقل ۷ تا ۹ ساعت خواب.
یک کارشناس بازار خودرو گفت: بازار به طور عجیبی با افزایش قیمت ها روبروست که پیشنهاد می شود خریداران کمی در معاملات تامل کنند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.
پیتزا ماهی‌تابه‌ای نوعی از پخت پیتزاست که تهیه آن نیازی به استفاده از فر ندارد و با صرف زمان کمی می‌توان این پیتزای خوشمزه را در منزل تهیه کرد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1998 می‌گوید با وجود زمان کمی که تا آغاز مهم‌ترین رویداد فوتبالی جهان وجود دارد، تغییر اسکوچیچ تصمیم خوبی بوده است.
مربی جدید تیم ملی فوتبال ایران با اظهار خوشحالی از همکاری مجدد با کارلوس کی‌روش گفت: زمان کمی برای آماده‌سازی تا جام جهانی داریم ولی کی‌روش ایران را به خوبی می‌شناسد.
پس از درگذشت ملکه الیزابت دوم، حالا بسیاری از اشیای نمادین، نشانه‌ها و عنوان‌ها در بریتانیا باید عوض شوند. سکه‌ها، تمبرها و مدال‌ها، دیگر به نیمرخ برجسته ملکه مزین نخواهند بود، بلکه نقش پسر و وارث او، شاه چارلز سوم را بر خود خواهند داشت. پرچم و نشان خانوادگی جدیدی برای پادشاه جدید طراحی خواهد شد و البته که معروف‌ترین سرود ملی نیز کمی تغییر می‌کند.
هرچند ساخته بری لوینسون در زمان خود با موجی از تحسین مواجه شد و همچنان یکی از درام‌هایی است که روابط برادرانه را به تصویر کشیده، با گذر زمان می‌توان کمی انتقادی‌تر به فیلمی نگاه کرد که در سال ۱۹۸۹ به عنوان یک شاهکار مورد توجه عموم تماشاگران و منتقدین قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ