ستاره رده های سنی طلایی‌پوشان اصفهان از کار کردن با حسین عبدی و شرایط تیم ملی نوجوانان می گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تنیسور بوسنیایی و حریف تمرینی جوکوویچ که برای کمک به ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های دیویس کاپ به تیم ملی ایران ملحق شده در خصوص آخرین شرایط خود به صحبت پرداخت.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با وجود ناراحتی از شرایط فعلی قول بهتر شدن وضعیت تیمش را داد.
کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر، پس از ورود به کمپ وین در اتریش که آخرین تمرین بازیکنان قطر قبل از سفر به آمریکاست، قصد دارد شرایط فیزیکی بازیکنان تیمش را بالا ببرد.
رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال به تشریح آخرین شرایط تیم امید و فیفادی تیم ملی ایران پرداخت.
صمد مرفاوی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی، درباره شرایط و امکانات این تیم توضیح داد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط بازی تدارکاتی تیم ملی توضیحاتی داد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: قاسم پور تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ در ۹۲ کیلو گرم کشتی خواهد گرفت و بعد از مسابقات جهانی صربستان می تواند تصمیم بگیرد، که در کدام وزن حضور داشته باشد.
کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.
نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا می‌باشند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد و مقدمات آزادی و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده‌های‌شان در اولین فرصت ممکن فراهم شود.
تیم ملی ایران آخرین تمرین خود را قبل از دیدار با ولز در شرایط بسیار آرامی دنبال کرد.
دروازه‌بان استقلال در دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل تونس شرایط سختی را سپری کرد.
ابراهیم قاسمپور درباره آخرین شرایط باشگاه صنعت نفت آبادان و همچنین تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر صحبت کرد.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم ملی توضیح داد.
چهار بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز این تیم به اعلام آخرین شرایط و روند آماده سازی ایران قبل از حضور در جام جهانی پرداختند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت برنامه‌های تیم ملی قبل از حضور در جام جهانی را تشریح کرد و از انجام یک بازی تدارکاتی در تهران خبر داد.
خبرگزاری رویترز با تشریح آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال تاکید کرد که کارلوس کی‌روش ۱۶ بازیکن از جام جهانی روسیه را مجددا به اردوی ایران دعوت کرده است.
با انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران آخرین تحولات برای چیدمان نیمکت تیم ملی و شرایط اردویی برای حضور این مربی در اتریش دنبال می‌شود.
سرپرست تیم ملی از محتمل بودن برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی امید بلاروس خبر می‌دهد.
یک سایت کروات از آخرین شرایط حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران نوشت و اظهارنظر‌هایی تازه از برانکو درباره حضور احتمالی او به جای اسکوچیچ را منتشر کرده است.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با شکست زمین را ترک کرد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گزارشی از آخرین شرایط بازیکنان و میزبانی اسلوونی ارائه کرد.
مهاجم جوان کشورمان با توجه به در پیش بودن جام جهانی و شرایط حساس اردوی تیم ملی امروز عازم شهر لندن شده تا مجدداً توسط یک پروفسور متخصص معاینه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ