سامان رسول‌پور و زهرا شهرکی (معروف به سیما ثابت) از مجریان و برنامه سازان شبکه اینترنشنال از این شبکه جداشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ما در مورد تورم، با دوراهی مواجهیم و نه کلاف سردرگم و پیچیده و گیج کننده. علم اقتصاد مسئله را دهه‌هاست که حل کرده. لازم نیست ما موضوع را بی دلیل پیچیده کنیم. البته عنایت داشته باشید که پیچیده نبودن به معنی سخت و دشوار نبودن نیست. سیاست‌گذار یا مجری دو راه بیش‌تر ندارد: یا تورم ۵۰ درصدی را بپذیرد و با عارضه‌های آن کنار بیاید و یا آن را به طرز محسوسی کاهش دهد.
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
در تازه‌ترین عملیات تیراندازی در قدس اشغالی دو نظامی صهیونیست زخمی شدند و مجری فلسطینی این عملیات نیز به شهادت رسید.
در برنامه صبحگاهی شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم، یک کارشناس خانواده با استدلال‌های خنده‌دار خود عوامل پشت صحنه را به خنده وا داشت.
مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهادکشاورزی گفت: تاکنون حدود دو میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی آبی کشاورزی ایران تحت پوشش آبیاری نوین قرار گرفته است.
بعد از دعوای رسانه‌ای سرمربی تیم ملی سوئد و یکی از مجریان مشهور این کشور در تلویزیون این دو در مراسم آشتی‌کنانی که در همان شبکه تلویزیونی برگزار شد شرکت کردند.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
السودانی در پاسخ به سؤال مجری برنامه درباره وساطت بغداد در روابط تهران و ریاض اظهار داشت: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این دو کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم که این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی نقطه‌نظرات مخالف.»
برگزاری آزمون‌های بین‌المللی در ایران، طی دو دهه اخیر چند بار به دلایل مختلف متوقف شده است. تابستان سال ۱۳۸۹ و در اولین سال فعالیت دولت دهم، موسسه ATS که مجری امریکایی برگزاری آزمون تافل در کشور‌های متقاضی است، اعلام کرد که اختلال در فعالیت شعبات بانکی ایران در خارج از کشور بعد از تصویب قطعنامه‌های شورای امنیت و اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی در نقل‌وانتقال وجوه مربوط به هزینه برگزاری این آزمون ایجاد کرده است.
مهدی تاج به دو مجری نه چندان مسلط تلویزیون حسابی تاخت.
بحث و جدل گری لینه‌کر و پیرس مورگان، دو مجری مشهور دنیای رسانه، همچنان ادامه دارد.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد از کشت قراردادی دو هزار و ۳۰۰ هکتار گیاه دارویی در کشور خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی در صورت موجود بودن محصول ایرانی در بازار از واردات جلوگیری می کند.
نظامیان صهیونیست به منزل مجری عملیات شهادت طلبانه در نزدیکی شهرک «آرئیل» یورش برده و دو نفر از بستگانش را بازداشت کردند.
مجری طرح‌های آزادراهی مرکز و جنوب کشور گفت: آزادراه اصفهان_شیراز بزرگترین آزادراه کشور به طول ۲۲۴ کیلومتر است که طول مسیر این دو شهر را ۱۳۰ کیلومتر و زمان سفر را ۲ ساعت کوتاه می‌کند.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: آخرین پرده از نمایش کشته سازی دشمن هم قرار بود در اهواز انجام شود البته خوشبختانه دو سه روز پیش تیمی که مجری این توطئه بود، دستگیر شدند.
عبدالله روا و محمد میر به‌عنوان مجریان حاضر در استودیوی شبکه ورزش مستقر در قطر برای ویژه‌برنامه جام جهانی۲۰۲۲ انتخاب شدند.
پخش برنامه «فوتبال یک» که به صورت هفتگی روز‌های پنجشنبه روی آنتن می‌رود، بعد از دو هفته توقف با تغییر مجری از سر گرفته شده است.
برنامه فوتبال یک که اختصاص به بررسی لیگ آزادگان دارد از امروز بعد از دو هفته وقفه پخش خواهد شد.
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ